🌃

15K 1.4K 3K
                                    

Jungkook.

Saat yine 11'e geliyor ve senin gelmene az kaldı. Yine bana başka birisini anlatacaksın Jungkook. Yine biri için ağlayacaksın.

Neden sadece üzgünken benim yanıma geliyorsun? Biz beraber mutlu da olabilirdik.

Anaokulu, ilkokul, ortaokul, lise, üniversitede de böyleydi. Hatta şimdi bile böyle.

Anaokulunda yanıma gelmez, o çok sevdiğin arkadaşlarınla oynardın. Ama ne zaman biri ile kavga etsen veya ne zaman bir yerini incitsen koşarak yanıma gelir, kucağımda ağlardın.

İlkokulda Jimin seni sevmediğini söylediği için ve kalemini kırdığı için benim sınıfıma gelip, kimseyi umursamadan göğsümde ağlamıştın.

Ortaokulda, ismini bile bilmediğimiz bir kız seni reddettiği için beni tuvalete çağırmış ve omzumda bir saate yakın ağlamıştın.

Lisede üst sınıfımızda olan Hoseok hyunga aşkını itiraf etmiştin. Seni reddetmişti ve sen o gece benim yatağımda, benim kollarımın arasında Hoseoku çok sevdiğini söyleyerek ağlamıştın.

İkinci sene de Jin hyunga çıkma teklifi etmiştin ama sevgilisi olduğunu öğrendikten sonra yıkılmış, her zamanki saatte odama gelerek yatağımda, kafanı omzuma yaslayarak ağlamıştın.

Üniversitede de hoşlandığın biri vardı. Yoongi hyung. Ama bu sefer ona açılmamıştın. Önce onunla yakınlaşmak istemiştin.

Çok sık içiyordun, sigaraya başlamıştın, Yoongi hyung ne yapıyorsa aynılarını yapıyordun. Her gece saat 11de gelip omzumda ağlıyordun.

Seninle aynı üniversiteye gitmek için çok çalışmıştım Jungkook. Ama sen gündüzleri yüzüme bakmayıp, gece omzumda Yoongi için ağlıyordun.

Yanımda sadece ağlıyordun Jungkook. Seni bir kere bile güldüremedim, yanımda bir kere bile güldüğünü görmedim. O güzel gülüşünü herkes görürken, sana en yakın kişi olduğumu düşünen ben, bir kere bile göremedim.

Bir gün, saat yine 11'e geliyordu. O gün ben de çok kötüydüm çünkü okulda küçük bir kavgaya karışmıştım. Sinirlerim bozuktu ve ben de ağlamak için seni bekliyordum. Çünkü sen ağlarken ben de ağlıyordum zaten.

Seni üzgün görmek beni de çok üzüyordu. O yüzden o gün de ağlamak için seni bekliyordum.

Ama o gün gelmedin Jungkook. Sana ihtiyacım olduğu o gün, gelmedin. Sana her ihtiyacım olduğunda gelmediğin gibi.

Seni aradığımda açmadın. Bana geri dönüşü sabahın 5'inde yaptın. Zar zor uyuduğum uykumdan uyanmış, telefonu cevaplamıştım.

"Taehyung, beni aramışsın, yeni gördüm."

"Gece gelmeyince merak ettim." dedim boğuk sesimle.

"Yoongi ile birlikteydim. Bana bara gitme teklifi etti ve şey, biz.."

"Siz?"

"Biz birlikte olduk."

"Nasıl yani?" dedim. Beynim almıyordu.

"Biz seviştik."

Kalbim sıkışmıştı, nefesim kesilmişti Jungkook. Bugüne kadar hissetmediğim ne kadar acı varsa hepsini o an hissetmiştim.

"Taehyung orada mısın?"

"Buradayım. Benim kapatmam lazım Jungkook. Sonra konuşuruz."

Kafamı yastığa bastırıp hıçkıra hıçkıra ağlamıştım. Seni görmek istemiyordum bir daha. Sadece seni değil, kimseyi görmek istemiyordum. Ölmek istiyordum. Sadece ölmek.

when you're sad | taekook one shotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin