~פרק 1~

80 11 1
                                    

היום זה היום הראשון ללימודים! אני כבר עולה לי"א! מעניין איך זה יהיה..
אני לא יכול לחכות! כל החופש הייתי בטיול בחוץ לארץ ולא נפגשתי אם לואי. זה היה קשה.
דיברתי איתו כל יום ולילה, כי ברור, הוא החבר הכי טוב שלי.
אף פעם לא הבנתי את הקטע שלו. אני מנסה לדחוף אותו לצאת עם בנות והוא לא רוצה. הוא רק אומר "לא עכשיו, אני לא רוצה לצאת עם בנות.".
הוא מוזר, אבל זה מה שאני אוהב בו.
התגעגעתי אליו כל כך ורציתי כבר לבוא אליו לשחק איתו בפלייסטיישן ולאכול פיצה, או לראות סרט מפחיד ולצחוק עליו ואז לצאת אל החצר שלו ולהסתכל על הכוכבים בזמן שאנחנו יושבים על הנדנדה שבחצר שלו.

מחשבותיי לא הפסיקו להרפות מראשי עד ששמעתי צילצול טלפון. קמתי מהמיטה הגדולה והזזתי ממני את השמיכה, לקחתי את הטלפון שלי וראיתי שלואי מחייג אליי.
עניתי לו:
"היי לואי! אתה מתרגש ליום הראשון ללימודים שוב??" התגעגעתי אליו כל כך.
"היי בריאן, אני לא מתרגש ליום הראשון ללימודים, אני רגיל לזה, אבל מה שכן זה שאני מתרגש לראות אותך" הוא ציחקק, וגם אני.
"רוצה אחרי הבית ספר נסתובב איפהשהו?" שאלתי אותו.
"כן, ברור, התגעגעתי לשטויות שלנו" הוא אמר והצלחתי להבין שיש לו חיוך גדול מרוח על פניו לפי קולו.
"התגעגעתי לשטויות שלך, ילד קטן" גיחכתי
"אני מאוד שטותי זה נכון, אבל דיי לרדת על זה שאני נמוך!! אני לא מדרגות!!!" הוא צחק אבל יכולתי גם לשמוע את הטון שלו כשהוא מדבר עצבני, אבל ידעתי שהכל זה בצחוק.
"אוקיי, נתראה גמד גינה!" ציחקקתי וניתקתי את השיחה.

זה עומד להיות יום נפלא! אני יודע את זה כבר שזה עומד להיות יום נפלא! טוב אם אני אמשיך לחשוב ככה אני אוכל לעשות לעצמי עין הרע אז בריאן מטומטם, תפסיק לחשוב!
הלכתי אל ארון הבגדים שלי והוצאתי את בגדי הבית ספר הקבועים אך חדשים שקניתי רק אתמול. הרחתי את ניחוח הבגדים החדד ונאנחתי
"בגד חדש זה בגד טוב, בית ספר זה הדבר הכי מעצבן אבל בכל זאת אני אוהב אותו בזכות הדברים הטובים שבו"
הנחתי את בגדי על המיטה וכל פעם לקחתי חלק אחר של בגד עד שהייתי לבוש.
הלכתי אל חדר האמבטיה הקטן האישי שלי שנמצא צמוד אל חדרי.

הסתכלתי במראה וראיתי כמה השיער שלי מבולגן, דיברתי אל עצמי מתוך המראה
"תמיד השיער שלך יהיה מבולגן ככה בבוקר בריאן?" וצחקקתי לעצמי.
סידרתי את השיער החום שלי שמגיע לי עד העיניים, אני לא אוהב תיספורות קצרות או שבצדדים הכל מגולך ובאמצע הראש יש הרבה שיער שהולך לצד, אני אוהב פוני.
אני לרוב רואה קיי דרמות וטלנובלות בלי שאף אחד ידע, לפעמים גם ראיתי סרטים בדיוניים ועוד המון סוגים של סדרות, סרטים, טלנובלות ועוד.

אחרי שהתארגנתי לי מול המראה וציחצחתי את שיניי, יצאתי אל כיוון המטבח שם חיכה לי צלחת אוכל עם ביצת עין וסלט.
ראיתי פתק ליד הצלחת והיה כתוב שם "בתיאבון, מאמא♡".
חייכתי חיוך גדול ואפילו שאני לא אוהב שאמא מכינה לי אוכל על הבוקר, יש לה כל כך הרבה עבודה אפילו שאנחנו עשירים אך לא ממש עשירים, לעשירים יש המון מה לעשות וזה מבאס.
כשהיא חוזרת הביתה היא מנקה את כל הבית כי היא לא רוצה להזמין לפה מנקה שתעשה את הכל, אבל היא התייאשה והביאה אחת.

Is This The Love I Was Looking For? Part 1Where stories live. Discover now