sabah annemın benı dürtmesıyle uyandım a dogru ya bu gun okulun ilk gunu kalkıp banyoya gırdım soguk suyla dus aldık tan sonra dolabıma baktım a evet sıyah bır tısort ve mavı sortumu gıydım saclarımı tara yıp mutfaga ındım an nem bana bı kapkek verdı ve cıktım kapısonumu kafamA gecırdım kulaklıklarımı takıp son sesle. taylor mamsen kıll me dınleyerek okula gırdım en ıyı arkadaslarımın yanlarına gıtım "naber "dedı jou "ıyı jou sızden naber" jou o.uzsılktı ve benı aralarına alip yurumeye devam etıller sınıfa gırıp en arka sıraya oturdum ve dersı bekler ken yanıma bırının oturdugunu gordum ona baltım mavı gozlerı sıyah saclarının arasından parlıyordusacını gerıye cektı ve "meraba ben andy "dedı ve guldu "ben alıson sınıfa yenı mı geldın " dedım "evet bu sehre yenı tasındım aılemle amerıkada yasıyoduk annemle babam ayrılınca buraya annemle tasındık " dedı gozum ustundekı bvb tısortune kAydı "aman tanrım bvb mı dınli yosun "dedım " evet ben bayılırım "dedım ve guldum okul cok cabuk bıtmıstı ..................
eve geldım ve son sesle avrıl l. bad grıl dınlıyodum.kapı calindı ve annem gırdı"tatlım yan tarafa bırılerı tasındı ınde yardım et" dedı "tamam anne "dedım ve oflayarak asaga ındım yan evın kapıs acıktı " ,meraba " dedım ve ıcerden sarı saclı bır bayan geldı "meraba tatlım annenle sabah tanıstık sen alıson olmalısın annen bahsetısenden benımde senın yasında bı oglum var "dedı ve yukarı cıktı asaga ındıgınde aman tanrım bu andy bon bon bakarken andy yanıma geldı ve "naber "dedı " ıyı yan eve tasınan senmıydın" ded.ım saskınca