Vineri, 10 Martie.
Vineri dimineata. O vineri banala ca orice alta zi din saptamana . Asa mi se parea la inceput insa spre seara lucrurile aveau sa devina mai interesante .
Sunt Clara , o fata normala cu multe probleme – si nu exagerez cand spun multe- , par castaniu deschis si ochi albastri cenusii . Locuiesc in Romania , in Brasov , destul de aproape de marele castel a lui Dracula. Da da , ai spune ca e o onoare sa poti vedea acest castel aproape in fiecare sfarsit de saptamana . Dar nu e nici onoare, nici bucurie . Castelul e un simplu castel . Nu sunt vampri sau alte prostii dinastea . Incaperile sunt pline cu mobile de pe vremea bunici . Totusi are o prveliste deosebita ca si alte castele din Romania dar cred ca ar trebui sa incheiem subiectul acesta .
Viata cateodata este chiar o prostie . Sunt insa si zile mai bune de care ar trebui sa ne bucuram pentru ca nu sti niciodata cand totul se poate sfarsi. Cam asa am patit si eu. Pe drumul spre casa am zarit un baiat dragut. Sisi si Lusi colegele mele faceau iar misto de mine . De fapt nu le chema Sisi si Lusi dar asa le spuneam eu . Adevaratele lor nume erau Lorena-Sissi si Bianca-Lusi si da stiu ca poreclele lor nu au nici o legatura cu numere dar in schimb arata exact personalitatea lor. Sisi, Printesa Sissi , da chiar isi da importanta de fapt daca ma gandesc nici nu stiu de ce suntem prietene . Doar faptul ca suntem de noua ani in aceiasi clasa nu ne-a apropiat asa mult . Lusi, ei bine aici nu prea stiu de ce i-am spus asa , dar stiu bine ca tot timpul se supara pe noi daca faceam o gluma mai ciudata ,totusi spre deosebire de Sissi , Lusi e mai normal . Acum ca v-am spus poreclele lor ar trebui sa v-o spun si pe a mea , e pentru mine nu exista asa ceva , adica sunt prea indiferenta sa-mi pese de cum ii spun ele mie si asta cred ca e unul din defectele mele , nu vreau ca ele sa-mi cunoasca adevaratele slabiciuni . Pot sta ore insir intr-o camera sa plang iar apoi cand voi iesi afara voi avea zambetul pe buze. Nimeni nu ma cunoaste cum sunt defapt , nimeni nu stie ca imi plac baieti ciudati si ti intrimizi, nimeni nu stie ca oameni indiferenti sunt asa pentru ca cineva i-a facut sa sufere. Dar nu vreau sa va intristezi asa ca sa trecem mai departe la baiatul misterios din autobuz. Avea ochi albastri cenusii, o gura micuta , purta o geaca portocalie si o caciula albastra cu urechi. Zambetul lui dulce ma facea sa ma simt in al noualea cer dar vocea pitigaiata a lui Sissi ma facut sa ma trezesc la realitate cu rasul ei zgomotos. Desi practic nu aveam cum sa-il fac sa-mi vorbeasca, inevitabilul s-a intamplat. Eu am scapat telefonul iar el la ridicat si mi la dat spunandu-mi daca imi apartine. Am dat din cap in semn ca da si l-am luat usor. Pana sa ma trezesc ajunsesem deja la statia la care trebuia sa cobor.
Am coborat si desi nu ii mai vedeam ochii cenusii gandul imi era la el. Eu si prietenele mele ne-am salutat si am pornit fiecare spre casa.
Era seara si tot la el ma gandeam. Era baiatul perfect, intalnit de mine pana acum. Dar eu stiam sigur ca nu il voi mai intalni. Seara de obicei intru pe internet dar parca nu prea mai aveam chef. Totusi curiozitatea de a vedea ce se mai intampla pe Facebook ,devoratorul de timp din zilele noastre, am intrat si ca de obicei nimic nu era nou. M-am uitat la notificari , la evenimente apoi am vazut ca am primit o cerere de prietenie de la un baiat pe nume Matt. Un nume ciudat pentru mine. Traim in Romania si nimeni nu pune nume englezesti copiilor, dar poate era doar o porecla. Din pacate nu avea poza cu el. Urasc persoanele care nu au nici macar o poza. Pentru ce isi mai fac profil pe siteurile de socializare ? Deci asa e cu ciudatii. Mai bine sa lasam asta de o parte si sa ne culcam pentru ca maine va fi o zi plina cu distractie.
Sambata 11 Martie.
O dimineata mai buna ca asta nu se putea. Te trezesti la ora 10 mananci niste dulciuri, asa ca de o zi mai speciala, apoi te pregatesti de hoinareala. Eram hotarata sa o sun pe Lusi si sa plecam amandoua la un suc sau in oras. Imi era indifferent unde.
Am deschis dulapul meu si incercam sa ma hotarasc ce sa imbrac. Pentru ca era racoare afara am ales un tricou cu niste flori si blugi. Tricoul era turcuoaz iar pe deasupra lui am luat un pulovaras gri . Parul l-am prins coc , am luat geanta gri asortata cu balerini si pulovarul si a plecat dupa Lusi.
Dar pe drum cineva imi pregatea o surpriza. Si nu , nu era ziua mea dar era una din zilele mele bune. Ca sa ajung in fata casei lui Sisi am luato pe o alee mica si cand sa ies de pe acel drum dau peste baiatul misterios. Si am dat pe bune peste el, dar nu sa suparat ci ma rugat sa-i dau numarul de telefon, poate ieseam candva la un suc. Am acceptat nerabdatoare invitatia lui si mi-am continuat drumul mergand cu capul in nori.
Desi aveam 17 ani nu avusesem un prieten pentru ca acum 3 ani cea mai buna prietena a mea (Diana) – si acum suntem prietene foarte bune - era cu un tip cu vreo 9 ani mai mare. Nu diferenta de varsta ma speria ci faptul ca se alintau mai tot timpul. Ma cam enerva sa ii aud toata ziua “ ce faci pui” sau “piticu’ meu” . In fine acum m-am schimbat, prefer sa imi petrec timpul distrandu-ma, ascultand muzica sau “explorand” lumea.
Cand am ajuns la Sisi am inceput sa-i povestesc despre aventura mea-daca se putea numi aventura. Am ras si am glumit cum facem noi de obicei iar mai spre seara am plecat acasa.
CITEȘTI
Petale de trandafir
RomanceCarla e o fata cu probleme de adolescenta. Are prieteni, se indragosteste si se cearta. Lucrul ei preferat e sa scrie in jurnalul secret tot ce i se intampla fara sa-si dea seama ca jurnajul poate fi gasit de prieteni sau de parinti. Eu i-am gasit j...