Duminica 12 Martie.
O dimineata de duminica linistita. Am intrat pe messenger, ca de obicei, am verificat mail-ul cand Danniel a intrat pe id-ul meu. Eram surprinsa. Nu mai vorbisem cu el de vara trecuta, adica de cand ne-am cunoscut la Diana la tara. Inca mai tin minte ca imi placea de el. Dar el era tot cu ea si ma gandeam sa-l las in pace. Ma intreb ce vroia: sa-i descarc o melodie sau vreo favoare de genu’ asta.
Si asa am inceput sa vorbim vreo trei ore apoi mi-a cerut numarul de telefon. Se pare ca am noroc in dragoste, in sfarsit.
Toata ziua m-am gandit de ce a vorbit cu mine. Parca s-a intamplat o minune.
Spre seara am vorbit cu el la telefon cam o ora. Se pare ca acum o sa am cu cine consuma minutele. :) Adica nu doar Diana si Sisi cu care vorbesc ore intregi .
Luni 13 Martie.
La scoala i-am povestit lui Sisi despre Danniel. Parca incepea sa-mi placa de el, din nou. E un baiat de treaba dar nu stiu daca ar putea fi ceva intre noi. E doar un prieten bun. Un prieten foarte bun care m-a pus pe ganduri. As fi o tampita daca i-as spune ca imi place de el. As strica o prietenie.
Inca tin minte in acea vara cand am vorbit cu el despre problemele ce le avea acasa. Ma intreb de ce nu ii spunea acele lucruri Dianei sau altcuiva. De atunci am devenit prieteni, prieteni care in ultima vreme nu s-au mai vazut si nu si-au mai vorbit.
Vineri 14 Martie.
Saptamana care a trecut nu a fost foarte interesanta. Doar la scoala si acasa. De marti nu am mai vorbit cu Danniel. E ocupat cu lucru.
Nici baiatul de pe autobuz nu m-a mai sunat. Cateodata ma sitmt uitata de toti si ma izolez in lumea mea unde pot sa plang fara ca nimeni sa nu imi spuna ca sunt o proasta daca plang dupa cineva care abia l-am cunoscut.
Dar nu plangeam dupa baiatul pe care abia l-am cunoscut. Plangeam dupa el, dupa Danniel. Fara sa imi dau seama am inceput sa-l plac si acum ma simt asa prost. Adica stiu ca de obicei eu aleg tocmai personae nepotrivite dar el. Nici nu mai stiu ce e: un prieten, un viitor iubit sau un simplu tip care vorbese cu mine doar din plictiseala. Viata e asa de aiurea.
Spre seara m-a sunat Danniel. Am inceput sa palavragim o ora jumate si am realizat ca ne potrivim. Asta credeam eu.
CITEȘTI
Petale de trandafir
RomanceCarla e o fata cu probleme de adolescenta. Are prieteni, se indragosteste si se cearta. Lucrul ei preferat e sa scrie in jurnalul secret tot ce i se intampla fara sa-si dea seama ca jurnajul poate fi gasit de prieteni sau de parinti. Eu i-am gasit j...