Първа глава

85 11 7
                                    

Събудих се от ужасен шум идваш от съседите.Явно пак правят ремонт.Какво искат тези хора забога.Още е 6:00 часа,но когато се опитах пак да заспа,не успях.Станах и тръгнах да се оправям за училище.Преоблякох се и тръгнах към банята и извърших нужните процедури.Не се оправях дълго,затова после реших просто да седна на леглото си и да изгледам новата част на к драма,която гледах.

Не след дълго погледнах часа и беше 7:50.Трябваше да тръгвам.

Навън ме чакаше Чонгкук.Той живееше наблизо и винаги тръгвахме заедно за училище. Попринцип в 7:35 той е пред нас и ме чака,но днес малко се забавих,заради драмата. Куки не ми се разсърди. Благодарих му за търпението което имаше докато чакаше. Наложи се да побързаме.Бягахме..зя малко да се пребия.Като цяло закъсняхме за час,нормално за нас..хах

Той наистина ми е много добър приятел. Доста често излизаме заедно,учим и като цяло ни е много забавно като прекарваме времето двамата.

Този ден беше най-обикновен-училище,часове,досадни хора и така..
След всичко това дойде време и за прибиране,не искахме да се прибираме,затова с Чонкук решихме да се поразходим в парка

  -От кога не сме излизали така?- каза Куки .
  -Ами покрай училището нямахме време,но сега когато имаме защо да не излезем-отговорих му аз.

Междудругото ние с Куки бяхме от малкото хора които обичаха да ходят на училище.

Вече стана 17:00 часа и трябваше да се прибираме,защото имахме доста за учене.Искарахме си страхотно-ядохме сладолед,разхождахме се,утидахме на караоке,Чонгкук пее много хубаво.

Прибрах се и се преоблякох в по-удобни дрехи,по-точно пижамата ми.И веднага започнах да си пиша домашните,но в този момент омма влезе през вратата и ми каза шокиращата новина...

***********************************
Здравейте,хора имам нужда от вашето мнение.Добре ли се получава,за да знам дали да пиша или не.😀

Lost friendshipNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ