-La multi ani! Sa ramenti al fel de-
Spune mama intrand pe usa camerei noastre cu un tort in mana si trezindune. Expresia ei fericita de adineauri se naruie aparandui una ingrijorata. Se uita la mine si fratele meu ciudat. Lasa torul jos pe noptiera si imi pune mana pe fata. Sunt murdar?
-A-Alexander... Ce sa intamplat cu parul tau?
-Parul meu? Cei cu el?
Ma uit la mama si la Christian care pareau ingrijorati.
-Ce am...? Ce e cu el?
-E negru...
Imi raspunde mama ridicandumi o suvita mai lunga in mana. Imi dau pe fata mai multe suvite sperand ca nu e adevarat. Cum sa il am negru? Pana aseara era alb ca zapada!
Ma uit derutat la mama. Se ridica repede si pleaca luandul de mana pe fratele meu si tarandul dupa el.
Ce se petrece...? Nu inteleg nimic!
Ma ridic din pat simi aranjez camasa peste fundulet. Iea din camera si ii caut pe amandoi. Ajung in sala tronului undel vad pe Christian la fel de confuz ca mine ascultand ce vorbeau mama si tata.
-Nare cum femeie!
-Daca iti spun! Avea parul negru ca noaptea! Ca intunericul! Ca Taciunele! Ca tot ce vrei! Era negru credema Harry!
-Christian e adevarat?
-Avea parul negru... Dar aseara era alb, tati!
Spune dandusi o suvita rasleata de pe fata.
-Dute la Alexander...
-Nul lasa! Esti nebun sa lasi copilul cu un demon!?
La auzul cuvantului "demon" Inima imi bate tare iar respiratia mi se ingreuneaza. Despre mine vorbeste? Nare cum... Eu sunt... Inger... Ca di Christian... tati si mami...
Fug repede nevrand sa mai aud ceva. Intru la loc in camera noastra si ma bag in pat tragand patura peste mine. Incep sa plang si sa strang perna in brate. Nu are cum sa vorbeasca despre mine!
Dupa un timp ma ridic usor transpirat din cauza caldurii acumulate sub patura si merg la baie. Ma uit in oglinda. Parul meu alb era negru si ciudulit. Eram la fel ca intotdeauna... Doar parul diferit... De ce?
Usa baii se deschide si intra fratele meu. Se pune langa mine.
-Suntem la fel! Ca intodeauna! Nu conteaza culoarea parului Ale!
Zambesc la auzul vorbelor lui dulci si il iau in brate. Esti cel mai bun frate...
-Te iubesc Christian...
-Si eu Ale!
Iubesc cand imi spune asa... Singurul de la care iubesc sa aud alintil asta ca de fetita.
Ziua decurge normal dupa intamplarea de dimineata. Neam jucat impreuna prin curte cu mingea. Neam mai jucat joculetul nostru. Sa zburam si sa arungam cu mingea in diferite directii avand grija sa nu cada pe pamant. E destul de amuzant.
Pe seara cand intram in camera joastra cativa servitori ne luau parul si il inlocuiau cu alte doua... Mai mici... De cate o persoana...
Mama vine si ne mangaie.
-Gata joaca? Deja?
-Da...
Raspund stins uitanduma cum ne iau patul.
-Mama! De ce nil schimba?!
Arata agitat spre pat rastinduse la mama. Clar sa enervat. Ma pun in spatele lui ca si cum mas pitii.
-Nu mai dormiti inpreuna.
-De ce!?
-Sunteti baieti mari. Aveti 13 ani.
-Si ce!? Eu o sa dorm cu Ale pana mor!
-Stand cu Ale al tau sigur o so faci!
Tipa la el apoi incep sa plang. De ce se poarta asa? E din cauza ca mi sa facut parul negru? Nici nu inteleg cum si de ce!! Nu e vina mea... Nu?
Pleaca si ea... si slugitorii dupa ce termina paturile. Christian se pune in al lui si ma trage la el in brate.
-Tot o sa dormim impreuna!
Se lipeste de perete ca sa imi faca si mie loc. Ma pun langa el sil iau in brate. Isi pune mana pe mine si ma mangaie pe brat.
-Mereu impreuna. Ok?
-Mereu impreuna!
Imi da un pupic pe frunte si zambeste.
Adorm linistit in bratele sale.
CITEȘTI
Together forever
FantasyChristian si Alexander sunt fratii gemeni, printi. Tatal si mama lor sunt regele si regina ingerilor. Viata lor decurge simplu pentru doi printisori pana fac 13 ani iar ceva i se intampla lui Alexander. cititi ba lenesilor cartea si aflati mai multe...