Inceputul (Capitolul I)

17 1 7
                                    

       Subiect : Mikhail Sebastian , 20 de ani , pilot Su-27 , nu se stie multe despre el

Bip-Bip-Bip

      Moscova , Rusia , anul 2020 , ora : 03:20:13 

    Sebastian se ridica din pat , isi verifica telefonul , vede ora si poza de ecran cu singura persoana pe care o iubea el cu adevarat . Inchide telefonul , trage aer in piept si il arunca il pat . Afara era o ploaie torentiala , picaturile se izbeau violent de geamul apartamentului sau . Isi face o cafea , in timp ce cafeaua este pe foc , merge la baie . Se spala pe fata , se uita in oglinda dezamagit . Este ora 3:24 , trecusera 2 ani de cand fata de pe ecranul sau a murit intr-un accident de masina chiar in bratele sale . Deschide un dulap mare si alb , ia 2 pastile , una era pe baza de litium , alta era anti-depresiva . De la acel accident a fost diagnosticat cu tulburare bipolara . Se duce in bucatarie sa-si bea cafeaua , se aseaza pe scaun si in fata lui apare fata ce o iubea Tasha , cea pe care o pierduse . Se uita la ea , stia ca e doar in imaginatia lui , continua sa bea cafeau uitandu-se la ea ,fara nici macar o expresie pe fata . Se ridica , se duce sa se schimbe in uniforma militara , ea era pe pat acum . Intreband doar "De ce nu treci peste ?" , isi pune uniforma , o ignora complet . Isi ia cheile de la masina , telefonul , portofelul si pachetul de tigari . Se duce spre usa , o vede pe ea stand in fata usii . S-a oprit s-a uitat la ea si cand a deschis usa , nu mai era 3 dimineata , ci ora 7 . Astat 4 ore uitandu-se in gol fara sa-si dea seama , avea 6 apeluri nepreluate de la co-pilot-ul sau . Sebastian se duce la masina , deschide portiera , Tasha era in partea dreapta . Se urca , isi pune centura , isi suna pe drum spre BMAM (Baza Militara Aeriana a Moscovei) pe co-pilot , el era de fapt o ea . Bardhana (Luna alba) , era de origine albaneza , avea 20 de ani , amandoi au avut o stransa legatura de prietenie inca din academie . Bardhana i-a fost aproape cand Sebastian a pierdut-o pe Tasha . Sebastian cand a sunat , Bardhana era ingrijorata in privinta lui , stia ca nu este bine , stia ca inca sufera . A ajuns la baza , toti erau agitati , aeronave de lupta tot decolau , alarma era pornita , toti se grabeau sa decoleze . Sebastian a intrat repede in HQ , s-a dus la vestiar isi pune rapid echipatemntul , dupa ce s-a  echipat si-a luat armele din dotare , un Kalasnikov (AK-47) si un pistol Makarov (Rusia le permite pilotilor sa care aceste arme pentru a se apara) . Dupa ce este echipat , o explozie a avut loc in partea de Vest a HQ-ului , Sebastian si-a dat seama ca razboiul incepuse . Americanii erau inamicii numarul unu , Bardhana il gaseste pe Sebastian si se urca intr-o aeronava de tip Su-27 . Nu au avut timp de verificari , avioanele americane survolau deasupra BMAM luptand cu rusii . Sebastian ajunge pe pista , viteza crestea rapid , avioanele erau doborate de AA , dar alte avioane apareau , era ca si intr-un film sau joc Call of Duty ori Battlefield . HUD-ul arata 120 km/h , aeronava decoleaza , turnul a fost distrus .

DELTA513 (avion aliat) : - This is DELTA513 , We need to defend the airport

White Moon : - Copy that . 

White Moon : - The storm is to strong and I can't seeing anything

DELTA513 (avion aliat) : - We need support !

White Moon : - DELTA513 , do you see this ? 

DELTA513 : -What White Moon ? 

White Moon : - Holy sh...

DELTA513 : - White Moon , where are you ?

DELTA513 - White Moon , do you copy ?

DELTA513 - We lost the airport . 

         Locatie Necunoscuta , Canada , anul 2020 , ora 23:52 

White Moon se teleportase din cauza unui fenomen supranatural . Sebastian si Bardhana sunt dezorientati , au intrat in toiul unei furtuni geomagnetice , furtuna i-a lasat fara putere , se prabuseau rapid 

Sebastian : - EJECT !!! EJECT !!!! EJECT

Brandhana se catapulteaza , Sebastian ramane blocat , avea flashback-uri , nu se poate misca . Altitudinea scade de la 1500 , in minte ii apare Tasha 

Tasha : - Tu nu o sa mori azi 

Sebastian , isi da seama de gravitatea situatiei si se catapulteaza , el isi daduse seama prea tarziu ca Brandhana este multe prea departe de el , intr-o zona pustie , necunoscuta , misterioasa si foarte ostila . 

Sfarsitul Capitolului I



Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 05, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

SupravietuitorulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum