Cristi: Dar de ce ai lesinat?
Eu: Cred ca stiu de ce...Eu: Inainte sa vin din nou in sala de dans, atunci cand a disparut Mario. Am avut o discutie cu el, pe hol, dupa a plecat si a lasat pe jos un pahar. Eu am baut din acel pahar, si mi se parea ca are un gust cu totul diferit de punch, tot l-am baut, si aveam faze sa vad in blur, si cand dansam cu tine, Vlad, l-am vazut pe Connor in spatele tau si dupa am lesinat.
Cristi: Cred ca te-a drogat!
Alessia: De acord!
Eu: Dar de ce ar face asta?!...
Vlad: Dar bine ca esti ok acum, ai vreo idee unde a plecat Mario?
Eu: Nu...Dupa ce au plecat toti, Vlad a ramas cu mine,
eu stateam in pat in pijamale, si eram foarte palida, cat drog mi-a pus ratatul ala.
Vlad statea la marginea patul uitandu-se la mine:
Vlad: Dar despre ce ati discutat pe hol?
Eu: Pai...[Si dupa i-am pov tot]
Vlad: Idiotu ce bine ca a plecat!
Eu: Ai dreptate.
Ne pune sa ne culcam.
DIMINEATAEu ma ridic sa ma duc sa mi fac dus:
Eu: Poti sa pleci daca vrei
Vlad se ridica si pleaca.Eu intru in cabina de dus. Dupa 2 min ce m-am bagat in cabina, s-a aburit tot in jur, vad ca deschide coneva usa.
Eu: VLAD?! CE DRACU CAUTI AICI?
Si ma acopar cu ce gasesc repede.
Vlad: De ce faci asa? De parca nu te-am mai vazut dezbracata.
Eu rosesc dar nu se vede.Vlad: Pot sa ma alatur?
Eu: Desigur ca nu, Iesi!!
Vlad: Nu plec pana nu zici dasi il vad cum isi da tricoul jos sa se dezbrace, apropiandu-se de mine.
Vlad: Esti sigura ca nu vrei?
Eu nu spun nimic de rusine, n-am mai facut asta cu nimeni.Pana la urma:
Eu: Ok, dar nu facem nimic, doar DUS!
Vlad fericit isi da si pantaloni jos, ramane in boxeri si in timp ce isi dadea si pe aia jos mi-am inchis ochii.
Vlad: De ce ti-ai inchis ochii? De parca nu m-ai mai vazut
Eu: Taci si intra in cabina, sa terminam odata.Dupa ce terminam , ies eu prima din cabina de dus, si imi pun prosopul, imdiat iese si vlad dupa mine.
Eu ma duc inapoi in baie ca sa ma schimb, si logic ca nu ma schimbam de fata cu el.
Vlad: De ce te intorci in baie?
Eu: Ca sa ma imbrac!
Vlad: De ce nu te imbraci si de fata cu mine?
Eu: Ptc nu vreau!
Si inchid usa de la baie, si-l aud din camera tipand:
Vlad: Toate ar fi vrut sa faca asta, tu de ce nu vrei?
Eu deschid usa pe jumatate:
Eu: Pentru ca nu sunt ca toate, du te la ele daca vrei
Vlad: Mai bine stau aici
Eu zambesc si inchid usa!Dupa 5 min am iesit din baie, imbracata si pieptanata, acolo statea Vlad pe pat, si el tot imbracat, cred ca cat ma imbracam si el s-a dus pana la el in camera si s-a imbracat.
Statea intins pe patul meu pe telefon, se ridica si zice:
Vlad: Esti gata? Hai
Eu: ok haiNe ducem amandoi jos si nu era nimeni , eu incerc sa o sun pe Bianca s o intreb unde sunt toti!
CONVORBIRE TELEFONICA
Pe difuzor
Eu: Unde sunteti?
Biana: Pe deal, tu?
Eu: Sunt cu Vlad in hotel, si ne gandeam sa venim si noi!
Bianca : NU, Tu stai acolo, sper ca-ti amintesti ce s-a intamplat data trecuta? Oricum ai cu cine sta, noi venim peste o ora!
Eu: Bine, Bine...CONV TELEF INCHEIATA
Vlad: Se pare ca o sa stam impreuna
Eu: Mda, asa se pare.Eu ma duc in camera
Vlad: Stai, pleci!?
Eu: Vino si tuAm ajuns in camera eu ma asez in pat si el se aseaza in patul de langa mine.
Amandoi stam pe telefon pana:Vlad: De ce esti asa cu mine?
Eu: Cum adica?
Vlad: Eu ma dau la tine si tu ma respingi, la dus daca eram cu alta fata, si aia ma vedea dezbracat ar sarii imediat pe mine, tu de ce nu ai facut asta?
Eu: Poate nu sunt disperata, dar ca tot vorbesti ca nush ce fata ar sarii pe tine si chestii de ce stai cu mine, du-te la aia!Vlad: Tu asta nu intelegi!(se apropie de mine) Eu chiar ma simt langa tine cel mai bine, langa nici o fata nu m-am mai simtit asa!
Eu zambesc: Serios... nici un baiat nu cred ca ar zice asta si s-ar duce imediat la una care vrea.
Vlad imi pune mana pe obraz, si ma saruta. Eu nu ma opun, ne sarutam.
El incearca sa ma intinda pe pat, eu ma las dusa de val.
Fiind pe mine incepe sa ma sarute pe gat.
Isi da bluza jos, eu mi-o dau pe a mea, eu raman doar in sutien.
El se uita cateva secunde la mine zambind si dupa ma saruta in continoare. Eu eram inca in pantaloni scurti si el in shorti.De odata bate cineva la usa!
Eu ma ridic repede imi pun tricoul pe mine, bine ca inca eram in cv imbracata.
Eu deschid usa:
Bianca: Paula!? De ce naiba esti asa ciufulita.
Bianca intra in camera si il vede pe Vlad fara tricou.
Bianca uitandu se asa😏: Ce ati facut nebunilor????
Vlad: Nu prea multe, nu terminasem ptc cineva ne-a intrerupt.
Bianca: AAAA omg, mai bine va las, pa.
Inainte sa plece, intra toate fetele in camera.
Vlad imi sopteste: Hai ca vorbim mai tarziu!
Si-mi zambste.
El pleaca din camera, eu ma asez pe pat zambind.
Toate fetele vorbesc de ce s a intamplat pe deal, eu nu prea le auzeam.Si ma gandeam
De ce nu ma intreaba sa fiu cu el impreuna, poate doar isi bate joc de mine, doar vrand sa ma futa, dar poate nu, poate chiar ma place cu adevaratIn timp ce mi vorbeam singura, bate cineva la usa...
Next??