#27 NE INTOARCEM IN CONSTANTA

310 14 9
                                    

In timp ce ne sarutam, el accentua sarutu cat mai mult. Pana cand Timi ne stropese cu apa din piscina si zice:
Timi: Hai ma porumbeiilor sa va distrati cu noi!
Eu ma ridic din jacuzzi, iau un colac si ii dau peste cap lui Timi, toti rad si dupa sarim toti in piscina si ne jucam tot felul de jocuri.

—Dimineata ora 8:15

Ma trezesc, eram intr-un halat, pe pieptul lui Vlad, asezati pe podea.
Imi ridic capul si ii vad pe toti colegii mei, unii adormiti in sezlong, altii tot pe jos, altii in jacuzzi.
Eu rad, si imi pun din nou capul pe pieptul lui Vlad, ca inca imi era somn.

Dupa cateva minute se aude la niste boxe:

TREZITI VA!!!!!

Toti ne-am trezit nedumeriti si speriati de vocea la volumul maxim de la boxe.

PARASITI PISCINA SI DUCETI VA IN CAMERELE VOASTRE SA VA SCHMIBATI SI SA VA FACETI BAGAJELE CA O SA URMEZE UN DRUM DE CATEVA ORE BUNE, PTC CA VA INTOARCETI IN CONSTANTA, desigur dupa ce va luati micul dejun!

Toti ne ridicam foarte obositi, ne uitam unul la altul si radem de fetele noastre.
Alessia: Ce mai noapte, nu?
Bianca: Cea mai tare noapte, huh?
Eu: Logic!

Noi(fetele) ne ducem in camera noastra  si baietii in camera lor.

**Dupa micul dejun**

Diriga: Hai in autocar, pe rand cu totii si stati pe scaune sa va numar.

Eu stateam cu Vlad in spate, in fata mea Bianca cu Alessia, langa mine Timi si Cristi.

Eu stau la geam,  imi pun castile in urechi si adorm in a doua secunda.

*dupa o ora*

Ma trezesc, imi iau castile de pe urechi si il aud pe Cristi cum zice:
Cristi: Ba da morti mai sunteti ma
Alessia: Hah, tu vorbesti?

Diriga din fata: LUATI VA PORTIFELUL DIN GHIOZDAN CA NE OPRIM LA BENZINARIE!!!

Cobor din autocar si ma intind. Vlad vine pe la spatele meu si ma ia de talie, si ma pupa pe gat
Vlad: Ce faci somnoroaso?(rade)
Eu: Numai imi zice asa(ii dau un cot in burta usor)

Ma intorc cu fata la el
Eu: Mai bine dorm decat sa ma uit la fata ta, Ha

Rad si ii iau sapca din cap si fug pe campia de langa benzinarie.

El rade odata cu mine si incepe sa ma alerge.

Eu fug cat pot si ma uit si in spate sa l vad.
El fiind mult mai ager ca mine ma ajunge si ma ia pe sus.
Eu fiind in bratele lui,
Vlad: Sa te uiti la fata mea? ghinionul tau, pentru ca o sa o vezi in fiecare zi, mai ales in dimineti.
Dupa ne sarutam( eu inca in bratele lui)

Amandoi ne intoarcem in benzinarie sa ne luam ceva de baut si ceva de mancare.
Cristi: Ce ai fa de esti ciufulita?:)))
Eu: Eeee :))))
Alessia: Ba nebunilor voi ati facut o in campie?
Eu imi dau o palma in frunte si rad de proastia ei.
Eu: Uneori esti asa proasta
Alessia: Taci, ca tot ma iubesti.

Am terminat de cumparat din benzinarie si am intrat din nou in autocar.
Incercand sa ma pun la locul meu,imi taie calea  ...


ATAT PENTRU AZI, NE VEDEM DATA VIITOARE🥵

•NEBUNIE w/Vlad Munteanu•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin