Güne pozitif bir şekilde uyandım tabiki Berkecanı düşünerek. Onu benden başka kimse sevmesin istiyorum. O benim ilk aşkım ama bir sevgilim var Mahmut. Mahmut, kara gözlü kara kaşlı yakışıklı sayılmasada samimi çocuk. En yakın arkadaşımdı sonra bana açıldı, arkadaşlığımız bozulmasın diye kabul ettim. ilk başlarda güzeldi ama 2 ay sonra sıkılmaya başladım. Ne zaman mahmutla olsam Berkecanı düşünüyordum. Bir gün okulumuza yeni bir çocuk gelmişti. Kim olduğunu bilmiyordum. Kızlar aralarında konuşuyolardı çok yakışıklı diye. Kim olduğunu merak etmedim çünkü aklımda Berkecandan kimse yoktu. Sıla geldi ve dediki
Sıla : Özge, kızıım yeni gelen çocuğu gördünmü ? Ateş ediyor
Ben: yaa öylemi (isteksiz bir şekilde) adı neymiş ? dedim.
Sıla :Berkecan diye bir çocuk. Bir üst sınıfmış herkes onu konuşuyor.
Beynimden vurulmuştum sanki olabilir miydi ? Gerçekten benim berkecanım benim okuluma gelmiş olabilir miydi ?
yanımda Mahmut vardı tepki veremedim. Öyle mi ? hangi sınıtaymış dedim. 10-c de dedi bu bizim yan sınıfımızdı. Merakımdan lavaboya giderken o sınıfa da bir baktım. Evet, evet oyu. Emindim. Benim berkeacnıma herkes göz dikmişti. Herkesin dibi düşmüştü. Çok sinilriydim.
Sınıfıma döndüm. Sıla Duran, Sıla Güneş, Aleyna, Parlak, Ayşe sıla,Zeynep ve İpek oturuyorlardı.
Onlar benim en yakın arkadaşlarımdı. Ama onlara Berkecandan hiç bahsetmemiştim.
Her gün onu görmek için günde 10 kez lavaboya gidiyordum ( kapılarının önünden geçiyordum yani ). Mahmutla hiç iyi gitmiyordu 3. ayımıza giriyorduk ama hiç mutlu değildim. Bir gün kızlarla kafeye gittik. Oturuyorduk ve Duran bana lavaboya gelir misin bir saniye dedi. Tabi dedim.
yürürken, Özge sana bir şey söylemem lazım ama aramızda kalıcak dedi. Tabiki dedim
Sıla: Ben sanırım Berkecana aşık oldum dedi.
Beynimden vurulmuştum sanki. Hem çok sinirlenmiştim hem de çok üzülmüştümm.
nasıl olur ? nasıl en yakın arkadaşım sevdiğim çocuktan hoşlanır !?
Ciddi misin sen dedim.
Sanırım evet dedi. Sustum hiçbir şey diyemedim.
Kızların yanına döndük yine hiçbir şey olmamış gibi devam ettik.
Sıladan kurtulmalıydım. Benim aşkımla aramda kimse olamazdı. Sılayı çok seviyordum. Ama aşkım daha ağır basıyordu. Bütün odam Berkecanın resimleriyle doluydu. Hatta onun evine gizlice girip tişörtünü çalmıştım. Oyuncak bir bebeğe giydirip her onunla uyuyordum. O yüzden evime kimseyi davet etmiyordum.
O gece tek başıma eve gittim ve iyice düşündüm evde.
Evet,bitiricektim işini Sılanın. Ama nasıl ?