Intikam

4 0 0
                                    

Okula gelmistim, kızlar çardakta bana dönmüş bakıyorlardı. Neden acaba ?
Bir şey mi oldu ? Yanlarına gittim ve selam dedim. Güneşte selaam dedi.
Aleyna,Özge öğlen Sena kardeşlere gidicez sende gelsene dedi. Gelirim dedim. Bana o gün çok tuhaf davradılar. Öglen olmus Senaya gitmistik. Yemegimi soyledim. Ben bi lavaboya gideyim dedim ve kalktim. Tam lavaboya girdim kapiyi kapattim ki birisi beni içeriye kilitledi. Kim olabilirdi ? Dakikalarca bagirdim. Beni kimse duymuyordu. Kapiyi acmaya calistim acamadim defalarca.

Okula geç kalmak üzereydim. Telefonumda masada kalmıştı üstelik.
Daha kötüsü içerisi bok kokuyordu.
Sonra Sıla ve Aleyna girdi iceri birden. Noluyor ya diye bagırdim.
Mahmutla olan fotografimizi sileceksin dediler. Silmiyorum dedim. Kafamı klozete sokup sifonu çektiler. Sılmek zorunda kaldım. Ah...

Obursu gun olmuştu. Sinavimiz vardi. Hoca herkesi kafasina gore yerleştiriyordu. Beni Mahmutla oturtmuştu hoca, Aleyna ve Sıla bana korkunc bakiyordu. Onlarda korkmaya başlamıştım,ama yer de degistiremiyordum.

Berkecanı çok özlemistim. Her seyden çok. Önü gidip görmem lazimdi. Hocaya lavaboya gidiyorum diye izin alip çıktım. Kapilarinin ustunde bir pencere vardi. Ordan Berkecana baktım. Onu izlediğimi gördü. Utandım geri çekildim hemen. Arkamdan birisi, şşşt yollu ! Diye bagırdı. Arkama döndüğümde arkamda Ayşe Sıla vardı. Ne diyosun sen dedim.
Berkecanı izledigini biliyorum,
Ama ne yazıkki o benim sevgilim dedi.
Ne diyosun kızım sen dedim. Üstünr atladım müdür bizi ayırmıştı.
Disipline gittik. Hicbir sey olmadi geri hayatimiza döndük.

Hemen Günesin yanına gittim. Sefayla birlikteydi. Kovdu beni. Heryerde cikiyosun sal az beni dedi.
Mk malı çok merakliyim sanki sana dedim. Gittim.

Salak kız niye böyle yaptıkı anlamadım.

Parlagın yanina gittim. Iphone 7 plus 64 gb telefonu ile selfie cektik instagrama koyduk. Fotografimi Berkecan da beğenmişti. Çok mutlu olmuştum. Belli ki oda bana karsı

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 05, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Aşk-ı SemazenWhere stories live. Discover now