Pune piciorul in prag .

158 3 0
                                    

In toate cazurile din lume daca ai o problema sentimentala o rezolvi cu opusul starii respective . Dar daca esti in cazul de simti moarte , efectivi nu contezi nu mai simti durere si nici un alt sentiment , doar vezi , auzi , mananci si mai raspunzi din cand in cand la cate o intrebare , cu ce poti alina starea respectiva ? Ai spune "cu viata , evident " doar ca nu e asa simplu ! simti cum un ceas iti numara secundele si tu nu mai ai dreptul la nimic. 

Am nevoie de un pahar cu apa ! Dar totusi am nevoie de dulce ca sa imi revin .... Am nevoie de suc . Sunt ultimele puteri pe care le mai am . Multumesc . O tigara ai si pt mine mama ? Stiu ca nu te asteptai la asta dar te rog acum am nevoie. Multumesc ... nu , nu e nevoie sa discutam , stai calma cand imi revin vom vorbi . E cea mai urata minciuna pe care i-o pot spune dar sincer urasc sa o vad cum sufera , asa ca ma ascund dupa o masca pana imi revin . Cu asta a aflat si ca fumez . Nu imi vad rostul la a asculta problemele celor din jur. In vietile altora suntem psihologi iar in propriile vieti suntem  bolnavi mentali . 

Si asa imi pierd ore din viata indurand oameni si tot felul de jigniri care ma fac sa inebunesc . Cum am ajuns eu o persoana care invata bine  era perfecta cuminte si ascultatoare sa fiu ceea ce dispretuiesc alti si mai ales ce dispretuiesc eu . Asta e pentru ultima data ! Ai auzit da tu ! Subconstientule lasa-ma sa imi traiesc viata si mai lasa-ma cu frustrarile tale . Gata de azi sunt alt om ! Ceea ce eu iubesc si alti urasc din invidie !

Monologuri scurteWhere stories live. Discover now