Eu chiar am ajuns in momentul asta .... momentul in care nu mananc , nu dorm , fumez mult si interactionez cu cateva persoane . Nu ma mai simt bine cu mine incerc ceva si nu stiu ce dar clar nu imi place . Incep sa ma intreb de ce am palpitatii , de ce imi vine sa plang , de ce zambesc fals , de ce beau atata cola si vomit , de ce imi place sa ma plimb noaptea singura , de ce caut afectiune cand stiu ca nu o gasesc , de ce indepartez de mine tot ce am mai scump si drag , de ce vreau sa fiu singura , de ce simt ca totul ma doare , de ce oamenii importanti din viata mea au inceput sa isi faca pareri gresite despre cine sunt , de ce , de ce si din nou de ce ?
A inceput sa imi fie atat de greu cu mine ! Nici nu ai stii cat ma doare capul de la atata plans ................
Da!!! Tipa , si ?!!!?!? Poti sa urli cat vrei !(dandu-si palme incet in cap)
Si mie mi s-a luat si nu mai pottt!!! E numai vina ta si a deciziilor tale !!! Da tuu ! Tu nemernicule ca din vina ta acum totul ma doare !! Da , tu , subconstient tampit !
(In fundal suna un ceas )
A e momentul in care sa imi iau pastilele ! (Rade putin cu coltul gurii) voi devenii fericita pentru 3 minute iar starea de rau va revenii incurand ! Nu te face confortabil ca ziua abia a inceput ! Azi mai avem de luat vieti , de a ne-o ferii pe a noastra si de a distruge fericire , pt ca asta stim sa facem , nu-i asa subconstientule ? (Isi da pastilele pe gat , isi trage o palma peste frunte si rade isteric) in aceste 3 minute vreau sa ma pregatesc pentru scoala ! Cu greu voi ajunge si azi ca si ieri si alaltaieri si asa mai departe .... cu greu ii voi privii din nou pe acei oameni care ma vad fericita si buna voitoare . Dar nimeni nu stie ca eu las de la mine ca poate karma nu va uita de mine pe viitor si viitorul ala are sa imi datoreze multe chestii !
YOU ARE READING
Monologuri scurte
Kort verhaalEste o carte cu monloguri scurte care sper sa va foloseasca si sa va placa . Si pentru cine intreaba :corect mai nou este monologuri si nu monoloage (verifica in D.O.O.M.2)