İlk Gün

46 6 4
                                    

Nedense bu hikayemde çok umutluyum. Umarım iyi okunma sayısı olur. Lütfen oylamayı ve yorum bırakmayı unutmayın ;) İşte bir gif:


İyi okumalar! •°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°Habersiz olarak hayatımı sürdürürdüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyi okumalar!
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Habersiz olarak hayatımı sürdürürdüm. O ana kadar...
Sabah olmuştu. Hemen muhteşem terliklerimi giydim ve kahvaltıya indim. Annem "Üstüne güzel bir şeyler giy. Pijamayla gelinir mi?" dedi. Tekrar odama çıktım. Çok paramız vardı. Zengindik diyebilirim. Evimiz kocamandı. Hizmetçilerimiz geçen hafta ayrıldı. Evde sadece ailem ve ben varız. İkizim var :) ama erkek. Keşke kız olsaydı diyorum bazen. Adı Murat. Üstümü giyindim ve kahvaltıya indim. Annem hepsini kendi yapmıştı. Çok lezzetli görünüyordu. Babam yeni hizmetçiler arıyordu. Kahvaltım bittikten sonra okula gitmek için çok heyecanlıydım. Bu sene yeniydik. Arabaya bindik. Ve ben her sene gibi havalı girişimi yapmak için hazırlanıyordum. Çok heyecanlıydım. İşte o an geldi! Gözlüğümü taktım. Araba durdu ve herkes arabaya bakıyor. İşte benim zamanım! Arabadan indim ve yürümeye başladım. Herkes bana bakıyordu. Fakat...

Böyle olmamalıydı! Müdür geldi ve " Okoldo mokyoj sos topoklo oyokkobo vo toko yosoktor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Böyle olmamalıydı! Müdür geldi ve " Okoldo mokyoj sos topoklo oyokkobo vo toko yosoktor. (Okulda makyaj süs topuklu ayakkabı ve takı yasaktır.)" dedi. Herkes o an dağıldı. İlk gün berbat oldu! Müdür kürsüye çıktı ve o klasik konuşmalar... Daha sonra beni işaret edip "Buraya gel!" dedi. Ben etrafıma baktım. CİDDEN BANA DİYODU. Ben gelmek istemeyince gel diye bağırdı. Murat ın yanından geçerken bana geçmiş olsun diyordu. Çok korktum. Yanına gittiğimde şunları dedi; "Adın ne?" bende "Shina" dedim sonra o; "Bu arkadaşınız gibi gözlük " dedi ve gözlüğümü çıkardı, "saç boyası" saçımı çekti, " makyaj" elini yanağıma sürdü, " topuklu ayakkabı" ayağımı gösterdi. İyiki onların topuğunu kırmadı. " ve şu kulaklı tokalardan istemiyorum!" dedi ve kulağımı asıldı. Çıkarmaya çalıştı. Bende aaa dedim. Çünkü onlar benim kulaklarımdı. Bana baktı ve "Bunlar neden çıkmıyor!" diye bağırdı. Bende "Çünkü onlar benim kulaklarım!" dedim. "Böyle saçmalık olmaz! Sırana git hadi." dedi. Herkes ikinci kez bana bakıyordu. Ama bu bakışı hiç sevmemiştim. Bana son kez "Belki gözlerinde lens! Sınıflarınıza gidebilirsiniz. Bu arkadaşınızıda örnek almayın!"dedi ve herkes sınıfına gitti. Ben ağlıyordum...

HAYALLER DÜNYASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin