Bunu okuyan gençler lütfen daha çok okuyucu kazandıralım. Reklamımı yapmak yasak değildir :D neyse bu bölümde bol saç baş yolma ve kavga var. Neyse ben daha fazla konuşmayım hadi okuyun 👇
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Yine sabah oldu. Çok heyecanlıyım ve mutluyum. Bugün Melisa'yla çok eğlenicem :) Hemen üstümü giyindim. Ben hazır olduğumda daha Murat kahvaltı yapıyordu. Hemen ona hazırlanmasını söyledim ve o da giyindi hemen. Okula ilk varanlardan biri bizdik "Neden bu kadar erken geldik?" diye sordu fakat ona söyleyemezdim. Hemen sınıfa gittim ve oturdum. Melisa'nın erken geldiğini biliyordum. Murat erken diye bahçede oyalanıyordu. Sınıfta birtek ben vardım. Sadece ben. Pencereden baktım. Evvvet! Sonunda geldi. Hala ikizime sulanıyo. Umarım çabuk çıkar. İşte o an... Kapı açılıyor. Veeee. NEDEEEĞN? Kardeşide var yaaa tabii onu hesaba katmamıştım. Peki , onu gömderirsem?
Ben-Imm adın ne kardeşinin?
Melisa-Leyla, ve sadece üçümüz mü varız?
Ben- Evet, aaa Leyla bak. Şurada bir kalem kutusu var o senin olabilir mi?
Leyla- Nerede?
Ben- Bak şurada çalıların arasında. Aşağı inersen görürsün.(kesinlikle kalemlik diye birşey yok :) )
Leyla aşağı inmişti. İşte fırsat buydu. Kapıyı kilitledim. Melisa bağırıyordu. Korkmuştu belli ki.
Melisa- Sen delirmişsin!
Ben- Evet, beni sen deli ettin.••••••••••
*Birinci Ders*
Açıkcası Melisa'dan artık nefret etmiyorum. Sabahtan sonra... Çok mutluydum. Abimede sulanmıyordu. Biz birbirimize abi- abla demeyi seviyoruz. Aynı yaşta olsak bile. Leyla bana gelip "Yedek silgi versene." İnş Leyla büyüdüğünde ablası gibi olmaz. Zaten aralarında 1 yaş var. Hem belki ablası bile yok...
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Öncelikle bölümde saç baş yolma yoktu. Siz okuyun diye öyle dedim. MUHAHAHAHAHAH xd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLER DÜNYASI
FantasyShina adında bir kız. Miraculous hayranı. Fakat bunların gerçek olabileceğini kim bilebilirdi ki? İki ayrı dünya vardır. Normal dünya ve bütün aimasyonların ,çizgi filmlerin, animelerin ve çizdiğimiz karakterlerin olduğu bir dünya. Fakat orada bir s...