When your mind shuts up and your heart speaks up-3 deo

204 7 2
                                    

Danas smo trebali opet na teren da se zezamo ali tu savrsenu ideju upropastila je kisa -.-
Posto smo svi razmenili brojeve videla sam poruku od Oscara koja je glasila:Heyy Adrii,posto nam je kisa upropastila danasnji plan mislio sam da veceras izadjemo ti,Ana,Neymar i ja,sta kazes?
Poslala sam potvrdnu poruku na koju je stigla sledeca:Vidimo se kod Bizzara u 7,Neymar ce te pokupiti.Bilo je 16:30 otisla sam da se istusiram,zavrsila sam sa tusiranjem na red je doslo kopanje po ormanu kako bi nasla savrsenu kombinaciju,bilo je vec 17:45 konacno sam nasla sta cu da obucem sad je na red dosla frizura i sminka,sela sam na stolicu ispred koje je bio jedan mali sto sa ogledalom gde mi se nalazila sva sminka i sve potrebno za frizuru.Zavrsila sam i sa time,bilo je 18:30,ovo sam obukla,spremila ovakvu frizuru i sminku http://www.polyvore.com/cgi/app nadam se da cu biti dostojna Neymara msm ipak je to Neymar ne bilo ko :O.Bilo je 19:00 sisla sam  ispred me je cekao on.
On:woww savrsena sii *o
Ja:Hvala,nisi ni ti los (zapravo najlepsi jeee)
On:da krenemo sigurno nas cekaju
Ja:Hajdee
Tokom voznje:
Ja:pricaj mi malo o sebi
On:nisam ja sad vazan,pricaj ti o sebi
Ja:Okey evo ovako:"imala sam decka sa kojim sam raskinula pre par meseci,volela sam ga svim srcem ali njemu je bila vaznija neka tamo koju je video samo 2-3 puta nego ja koju je poznavao 3 godine.Kada je otisao sa sobom je odneo komad mog srca,sada osecam takvu prazninu da nisam sigurna da li cu se vise ikada skrasiti i naci onog pravog.(malo su mi zasuzile oci)
On:Heyy nemoj plakati takav skot nije vredan tvojih suza niti ce ih ikad biti vredan.(podigao mi je glavu) Pogledaj me,ja cu uvek biti tu za tebe,ti si divna osoba i ne zasluzujes da se neko tako ophodi prema tebi.
Ja:Hvala,hvala ti sto si tu za mene,dugo nisam imala ovakvog prijatelja.
On:Stigli smo,obrisi suze jer ovo nije noc za plakanje ovo ce biti luda noc samo osmeh na lice i sve ce biti super :)
Izasli smo,zapazili smo Anu i Oscara kako nas cekaju,Ana se bozanstveno obukla: http://www.polyvore.com/cgi/app
Ana (meni):De si tii,oo vidi je pa savrsena si mackiceee
Ja:Awwww hvalati srculence maloo,nego sta je sa tobom i Oscarom?
Ana:Ah duga prica,ali ugl u vezi smoooo
Ja:aa cestitamm
Oscar:Hajde da udjemo pa se unutra ispricajte.


Neymar P.O.V
"Divna je,veceras moram pokusati,sad ili nikad osecam da je ona ta,da je ona prava,nadam se da cu uspeti da iskazem svoja osecanja koja su nastala u proteklih par dana.Kad je pogledam osecam ko da sam u raju,ona je nesto sto se ne moze opisati."

"When your mind shuts up,and your heart speaks up"Место, где живут истории. Откройте их для себя