TANİSMA

222 2 0
                                    

Sabah uyandigimda herşey normaldi aslinda yine sim sicacik yatagimdan uyanip okula gitmek zor geliyordu.Malesef sağa sola döndükten sonra kalkmistim ve banyoya ilerleyerek kendimi suya bogdum ancak bu uykumu acabilirdi.Odama gittiğimde ne giyecegime kararsız biz şekilde dolabimi actim ve dar kotumla bembe bir tisor geçirdim ustume. Okula gitmek için hazirdim ayakkabilarimi giyip evden ciktim. Okula vardigimda yareni sirada gördüm bana anlatacak şeyleri olmaliki beni hemen yanina cagirdi bende direk giderek onu dinlemeye basladim. Yaren;

yeni  biriyle tanistigini ve cikmaya nasladiklarini söyledi bende merakla sordum kim peki bu diye oda cikista tanistiracagini soyledi.Kim olduğunu merak etmiştim doğrusu cikista Cem denen çocuğun yanina gittik ve ben 'Merhaba ben asya' dedim. Ve direk elini uzatarak 'Bende Cem tanistigima memnun oldum ' dedi ve ikimizde gulumsedik. Ben cemi daha ilk gordugumde çok farklı şeyler hissetmeye baslamistim gün boyu yarenle ikisi karskmda otururken ben hep Ceme bakmistim biran önce eve gitmek istiyordum çünkü bu hisler normal degildi ve Cem ile Yerenle vedalastiktan sonra evin yoluna koyuldum. Yürürken bir yandan ona karsi neden kendimi çok yakin hissettigimi düşündüm sanki yillardir onu taniyormusum gibi ona karsi çok tatil bir duygu vardi içimde ama bu iklimi karistiriyordu. Eve gittiğimde kendimi yatağa atip şarki mirildanmaya basladim bana en iyi gelen şey buyduda zaten. Aklimdan bir turlu cikaramiyorum onu gozlerinin gozlerime bakisi geliyor hep zihnime. Telefonuma mesaj gelmişti. Mesaji cem atmisti nasilsin ben cem demişti mesaji görünce sok olmuştum tabiki hemen aninda cevap verdim iyim cem sen nasilsin diyerek heyecanla yazmasini bekledim fakat bende iyiyim diyerek muhabbet kapandi.

Sonsuza Giden AŞK.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin