Cemle tanisali tam 13 gün olmuştu ve yarenle buluşmalarında hep yanlarında oldum hic yalniz birakmadim onlari birakmamda çünkü cem benim olacak. Bu gün okula gittiğim de yareni gördüm yaren ben cemi sevmiyorum ayrılmak istiyorum dedi. Bende bunu duyunca tabi susarmiyim ay evet zaten yakismiyorsunuz diyerek yareni gazladim ve o gün ayrildilar. Bende cemle konuşmaya basladim yarenle ayrilmissiniz manasıyla biz o aralar baya bir iyi olduk onunla hatta birbirimize kardeşim diyecek kadar her şeyimizi beraber yapmaya basladik buluştuk deliler gibi eglendik her gün. Okuldan kacip ikimiz buluştuk tabiki bu olanlar bizi birbirimize daha çok yakinlastirdi. 12haziran2013gecesi mezuniyet törenine gittik. O gece annem babamda vardi ben cemi kolundan çeke çeke annemle tanistirmaya goturdum o utandi gitti salak şey tanisamadilar. İlerleyen saatlerde hava baya soğuk olmaya baslamisti cem usudumu anlamis olacak ki usudun sanirim kardeşim dedi. Ah evet onu sevdiğimi hala bilmiyor anlamiyor salak o kadar belli etmeye calistim ya ama hala anlamiyor.
Cem,üşümüş ya kiyamam ben ona simdi ona sim siki sarilmak vardi ama nasil onu sevdiğimi belli edersem benden uzaklasirmi en iyisi montumu istermi diye sorayim fakat montum da evde o zaman almaya gideriz.
Asya montumu almaya gidelim hadi gel alalim.
Asya,bunu bana cem mi söyledi ama ne diyecem ki en iyisi yok kalsin diyim belki sarilir bana en azından yakin olurum ona ama beni sevmeyen biri neden sarilsin ki. "Yok ya cem sağol olsun birazdan eve gidicem zaten."diyebildim fakat o kolundan çekerek götürdü megersem annesiyle de tanistiracakmis sadece annesi değil anneannesi ve babanesi ile de ama neden boyle birşey yapsin ki. Annesinin yanina gelmistik ama ben o kadar utanmistim ki kip kirmizi olduğumu hissediyordum. Annesi çok tatli bir insandi kanim çok isinmisti inşallah oda beni sevmistir.
Cem, annemle tanistiginda o kadar tatli olmuştu ki yanaklari kip kip kirmiziydi iste ona daha çok asik olmuştum. Fakat nasil söyleyecektim ona ama artik söylemenin varki gelmişti. Ya benden uzaklasirsa o zaman ben ne yaparim. Çok korkuyorum ama sağlamakla bir fayda olmaz.
Asya,eve gitmenin vakti gelmişti cem beni eve birakmak istedi bende tabi dedim beraber konuşarak eve gitti iyi geceler deyip ayrildim yanindan. Eve gittim ustumu değiştirdikten sonra telefonuma cemden mesaj geldi mesaj : "bu aksam çok güzel olmustun elbisen çok yakismis kardeşim" neden kardeşim ki bana askim demesini o kadar çok istiyorum ki ama bana bunu söylüyorsa belki bana karsi birşey vardır birşeyler hissediyordur. Bende tesekkur ettim güzel güzel konuşmaya basladik gecenin 3üne kadar konuştuk neredeyse.
Eğer begendiyseniz devam edeceğim.