Pilot

9 1 0
                                    

Raylee'nin gözünden;

Bu grup nereye gidiyor böyle. Herkes birbirine küs. Bir şeyler yapmalıyım ama nasıl. Matt'in yanına bütün cesaretimle gittim beni beklercesine kollarını açıp bana sarıldı. Bütün kantin bize baktı ve herkes alkışlamaya başladı. Evet aklımda ki plan tam olarak bu. Ayağa kalkıp Matt'e doğru ilerledim. İlerlediğimi görünce tipini s*ktiğim diyip kantinden çıktı. Kısık sesle söyledi ama yinede kalbimi kırmaya yetti. Bu grubu toplıyacaksam en yufka yüreklisini bulmam lazım sanırım. Milton ?!! Evet Milton'ın yanına gidersem o da beni dinler. Sınıfımızın olduğu kata çıktım. Milton yeni gelen erkek grubuna çoktan katılmış bile. Bu bebe neden bu kadar yavşak dedim içimden. Gerçektende öyle daha küseli 1 hafta oldu ve yeni kişilerle tanıştı. Beni en çok seven kişiyi bulmalıyım sanırım. Kim olabilir acaba? Sonra birden bana bakan Abbie'yi gördüm. Gördüğümü anlayınca hemen sınıfa girdi. Ben de peşinden girip kolunu tuttum.

-"Neden benden kaçıyorsun sana bir şey yapmadım ki" dedim.

-"Sen ne yaptığını çok iyi biliyosun. Aşkıma asla yanıt vermedin." Dedi.

Cidden bu kız ne dediğini bilmiyor. Sınıfın ortasında bağırdı her zaman yaptığı gibi. Kolundan tutup dışarı çıkardım.Canının yanması umrumda bile değildi.

-"Hetero olduğumu bilmiyo musun sen." Dedim.

-"Aşkdan sen ne anlarsın nereye gideceğini biliyo mu sence" diyip bana tokat attı. Ben de saçından tutup yere yapıştırdım. Sonra üstüne çıkıp.

-"Sen ne diyosun yelloz" dedim.

Dominic ve Summer geldi. Dominic beni yellozun üstünden alırken Summer da yellozu yerden kaldırdı.

-"Yine mi kavga? cidden mi ? Size inanamıyorum." Dedi Summer.

Hiç birini umursamadan doğruca kantine indim portakallı oreyo kemirmek istiyorum sadece portakallı oreyo...

Irine'nın gözünden

Yine kavga etmişler ben bunlarla ne yapıcam. Sürekli kavga sürekli kavga en sevdiğim meyve hurma. Offf Irine ya beğninin içi bile vizyonsuz. Matt olsa şimdi amk vizyonsuzu derdi. Tam o sırada biri koluma dürttü kulaklığımı çıkarıp kafamı kaldırdım.

-"Ha" diye bı ses çıktı sanırım boğazımdan geldi ses bir ay gibi kükredim resmen. Gelen Matt'i beni ayağa kaldırıp sarıldı sonra yanıma oturup anlatmaya başladı.

-"Ne zamandan beri konuşmuyoruz ve bu durum benim çok canımı sıkmaya başladı. Tam bir hafta oldu. BİR hafta. Biz böyle değildik. Bize nazar değdirdiler. Gerçekten göz var üzerimizde. Ralley ile konuşalım diyorum ama yaptığı aklıma gelince vaz geçiyorum." Dedi.

-"Ne yaptı ki ?" Diyip şeftalimi ısırdım.

"-Bizden habersiz Summer ile Colifornia'ya gittiler. Dylan ve Robert'ı görmek içinmiş. Keşke en azından bir haber verselerdi." Dedi. Sesinde sinir değilde kırgınlık vardı.

-"Görememişler bide yazık valla" diyip, şeftalimi kemirmeye devam ettim.

-"Hep vizyonsuz ama saf olan sendin. Senle bi ara karıya mı gitsek." Dedi. Bı kaç kahkahadan sonra bizi izleyen Dominic'i gördük.

Dominic'in gözünden

Onların böyle mutlu olması içimi ısıtıyor. Ben de onlara dahil olmak isterdim ama şimdilik böylesi daha iyi onları öyle izlemek. Biz nasıl bu hale geldik iki kişi yüzünden nasıl düşman olduk. Hep onların aşkı yüzünden. Evet ben de Onur'un kapısında yatmış olabilirim ama olsun. Onların ki biraz daha büyüktü. Onur'a yaptıklarımı anlatmam gerek ama beni dinleyecekler mi emin bile değilim. Ayağa kalkıp beni yanlarına çağırdılar. Gittiğimde ikisi birden bana sarılmıştı. Gerçekten çok mutlu oldum ve hemen her şeyi anlatmaya başladım

...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 05, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LilchicksHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin