9 falan

10.1K 786 144
                                    

Okuldan çıkmak için hiç bu kadar acele ettiğimi hatırlamıyordum. Artık crushum olamayacak birisi için bunu neden yaptığımı anlamıyordum. Kendi kendime durakta daha fazla vakit geçirmek istiyorsundur belki desemde bunun büyük bir yalan olduğunun farkındaydım.

Her zaman benimle binen yaşli teyzesi ve bir kaç öğrencisi ile bekleyen durağıma varmıştım. Oturmadan demir kısmına yaslanıp karşıya baktım.

Bilge oradaydı. O da demire yaslanmıştı. Elinde duran telefon yerine etrafa bakıyordu. Beni görmesiyle hızlı bir şekilde göz kırpttı. Ne yapacağımı bilemeyerek gülümsedim.

Bakışlarımı çekmek istesemde yapamıyordum. Her ne kadar kız olsada artık hoşlanmama durumunda olsamda gerçekten fazla çekiciydi. Allah'ın seçilmiş kullarından biriydi bana kalırsa. İstediği herkesi kendine aşık edebilirdi.

O ise telefonuna bakmaya başladı. Mesaj yazıyor gibi görünüyordu. Ardından bana tekrar bakıp telefonunu işaret etti. Telefonumu cebimden çıkartıp mobil veriyi açtım. Direk olarak instagrama girdim.

...

Bilgeaydin: Gözlüklerin nerede?

Azrademir: Böyle bir şey yazmanı beklemiyordum....

Azrademir: Evde.

Bilgeaydin: Mükemmel cevaplıyorsun sende cidden.

Bilgeaydin: Yani neden takmadın?

Azrademir: Bilmem canım istemedi

Azrademir: Gözlükle çirkin olduğumu düşündüm bende lens taktım. Arada yapıyorum öyle

Bilgeaydin: Yapma.

Bilgeaydin: Gözlükle güzel görünüyorsun

Azrademir: Güzel olduğumu mu düşünüyprsun

Bilgeaydin: Hayır. Gözlükle güzel olduğunu düşünüyorum.

Azrademir: Teşekkür edebilir miyim yine de?

Bilgeaydin: İltifat etmedim.

Azrademir: O yaptığın tam olarak iltifattı

Bilgeaydin: Değildi.

Azrademir: Pekala. Değildi.

Bilgeaydin: Benim bineceğim dolmuş geldi.

Azrademir: Görüyorum.

Azrademir: Senin şu arkadaşlık testin ne zaman olacak bu arada fkskfjsj

Bilgeaydin: Düşünmedim onu

Bilgeaydin: Sonra karar veririm

Azrademir: Peki

...

Arınma gecesi gercek olsada kendimi sokağa atsam aq iyi geceler

Stalk ve Zararları (girlxgirl || texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin