Sevgili Sicheng,
Bugün ölümünün ardından tam bir yıl geçti.
Tam bir yıl önce seni kanlar içerisinde bir banyoda elinde Yuta ve senin fotoğrafının bulunduğu bir paloroid vardı. Cidden Yuta'ya olan acından dolayı kendi canına kıydın.
Bunu bize nasıl yapabildin?
Yuta seni aldatmıştı ve sen benim yanıma gelmiştin.
İlk o gün beraber yatmıştık.
Beni sevdiğini söylemiştin.
Öpmüştün.
Ben hayatımda ilk defa aşkı hissetmiştim. Ama şimdi ne hissedeceğimi bilmiyorum. Cidden ona bu kadar mı aşıktın?Bugün Yuta'nın ölümünün ardından bir hafta geçti. Sana yazdığı mektupları bulduk. Taeyong doktora gitmesi gerektiği konusunda haklıymış. Dream üyeleri senin ölüm nedenini ilk defa Yuta'nın ölümü ile beraber öğrendi. Onlar seni şöhreti kaldıramadığın için gittiğini sanıyorlardı. Ne düşünceklerini şaşırdılar. Asla konuşmuyorlar.
Senin ölümünden sonra Yuta kendini gruba veremedi. Bu konuda sürekli Renjun ile kavga ederdi. Yuta'nın birşeyleri başaramadığını düşündüğü için herşeyin mahvolduğunu sanıyordu.
Aslında tam da öyledi.Onlar senin ölüm sebebini sakladığımız için bize kızgınlar. Kimse olanları fark etmesin diye adını her zaman andık. Ama sanırım bu yetmedi.
Dream üyeleri Yuta'nın cenazesine gelmediler. Herkesin içi buruktuÖlümünün ardından 1 yıl geçti.
Sen Sicheng, aşkına yenik düştüğün için ölürken Yuta ise pişmanlığı için öldü.
Ben mi? Ben seni hep sevdim Winwin. Ama üzgünüm. Kanım, nefesim ve gözyaşlarım boş yere toprağa akamaz. Aşk savaştı, ben ise sadece bir ölümlü. Boş yere gittin tatlı çocuk. Umarım Yuta ile mutlusunuzdur. Çünkü ben bu ölümlü dünyada yalnız kaldım.Bu 6 mektup Nakamoto Yuta'nın en büyük pişmanlığı olan sevgilisi Dong Sicheng'a yazılmıştır.
Ölüm bizi ayırana dek onaltı kişi bir aşk uğruna heba olmuş iki gencin hikayesini taşıyacak.
- Moon Taeil
SON
Teşekkürler
Twitter-blueinrosa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Letters•Yuwin
FanfictionNakamoto Yuta'nın en büyük pişmanlığı olan Dong Si Cheng'e yazdığı mektuplar. 03.08.2018