Nieves s-a îndrăgostit

13 0 0
                                    

-Cea care a luat locul este NIEVES BLACK!

-Yayyy!!!

Majoretele o trag deoparte și îi spun:

-Bine ai venit in echipă azi! După ore avem antrenament pe terenul de football. Să nu întârzi!

-Voi încerca.

Alyssa se îndreaptă spre ora de engleză.

-Bună, Anais!

-Bună! Te superi dacă azi o să stau lângă Nick e drăguţ și cred că mă place.

-Nu-i nimic!

-Mersi .

Alyssa s-a dus să se așeze.

-Bună colega! Cred că va trebui să ne obișnuim unul cu altul că Nick vrea să stea lângă Anais pentru că o place, dar nu recunoaște.

-Niciun baiat nu recunoaște așa ceva. Acum gata că începe ora.

-Așa e!

My turn! Zice Alyssa in gândul ei pentru că Zayn nu are nicio șansă să o întreacă la engleză.

-Zayn, ai greșit acolo .

-Eu ţi -am zis și ce să corectezi.
Spune-mi!

-Tu, poate mi-ai spus, dar eu sunt mai a dracu că am ochi verzi.

-Vrăjitoareo.... Nu te mai uita la mine că sunt chipeș și să nu mă deochi.

-Uite unde era Mr.Romania!

-Mai taci! Tu te crezi Ms.Univers!

-Nu mă cred!Sunt!

-Femeile!

Se termina ora de curs și Alyssa cu Zayn își văd de drimurile lor separate.
Nieves așteaptă cu nerăbdare să începă antrenamentul.

Atrenamentul începe, iar Nieves este uimită că a ajuns la timp. Alyssa spune:

- Toată lumea! Nieves, tu ești cea mai mică așa că tu vei fi aruncata in aer.

-Bine .

-Sa incepem cu încălzirea și apoi trecem la cele grele.

Încălzirea s-a terminat...

-Acum Nieves, vei fi aruncată în aer.

-Ești sigură?

-Da.

Anais ţine scăriţa.
Niciuna nu o prinde, dar când John se uită la ea încontinu când se juca football a văzut că nimeni nu putea să o pridă, a dat pasa, a alergat și a
prins-o.
 
      În acel moment parcă timpul se oprise. John voia să o sărute pe Nieves și Nieves pe el. Alyssa se îndrepta spre ei ,dar Anais o oprește.

-Să îsi ia mâinile de pe sora mea!

-Ai sunat ca un frate mai mare și lasă-i doar nu vrei ca sora ta să nu aibă niciun iubit și în plus arată bine.
Nieves ii zice:

-Bună...
-Buna .... zice John îmbujorat, vrei să iesim la un suc diseara ?

-Cu eroul meu sigur.

-La 7 e bine, vin să te iau.

-Nu, ne întâlnim acolo!

-Bine...Pot să te....sărut?

-Da. Ne vedem diseară, trebuie să mă antrenez.

-Și eu pa!

-Pa!

  Între timp, Zayn află unde stă Alyssa din carnetul ei de elev și deodata îi vede pe Baloo și pe Bella.

-Ce căţei drăguţi cred că cel cu zgarda neagră cu ţepi și crani e al lui Alyssa și cel cu fundă roz e al lui Nieves.

Zayn a băgat mâna și credea că o să îl lingă pe mână când defapt căţelul lui Alyssa,Baloo l-a muscat. Bella nu avea nici o trebă pentru că își păzea boabele .

-Auuuu!Baloo te cheama deci îţi văd medalionul și un număr de telefon. O să mă întorc mâine cu o hârtie, dar mai întâi să pun niște gheaţă pe mână.

-Ce cauţi tu aici ?întreabă Alyssa.

-Eu doar eram prin trecere și..

-Dă-mi carnetul acum.

-Poftim.

-Ce căutai tu aici?

-Eu.......

                   SPER CA VA PLACUT
                    CAPITOLUL!!!!!

Dreamer Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum