Ξύπνησα με τον ήχο του σπαστικού ξυπνητηριού μου.
Έκατσα στο κρεβάτι μου ξαπλωμένη κοιτώντας το ταβάνι για περίπου 15 λεπτά αλλά όταν πήγε με μας ξαναπιάσει ο ύπνος ακούω την μπακατέλα που αποκαλώ κινητό να χτυπάει
Ήταν ο πατέρας μου. Οι γονείς μου έχουν χωρίσει από όταν ήμουν ακόμα 6 ετών και γενικά έχω ζήσει μόνη μου επειδή ο πατέρας μου πήρε την επιμέλεια μου αλλά δουλεύει συνέχεια.
Βέβαια πάντα είχα τον κολλητό μου, τον Adi αλλά και την αδερφή μου την Katia.
"Καλημέρα μικρή μου"
"Καλημέρα μπαμπά" είπα ενώ ακόμα χασμουριόμουν
"Σήμερα το βράδυ θα έρθει στο σπίτι Sarah"
"Ποια είναι αυτή;" είπα ξαφνιασμένη
"Είναι η γυναίκα που σου είχα πει ότι βγαίναμε μαζί και σήμερα θα έρθει με τον γιο της γιατί έχουμε να σας πούμε κάτι"
"Πρέπει να είμαι και εγώ εκεί;" είπα ενώ είχα ξυνίσει τελείως γιατί δεν ήξερα πια θα μας έφερνε πάλι και αυτή την φορά που έχει και γιο
" Φυσικά. Και εσύ και η Katia. Θα περάσω μετά το βράδυ να τους πάρω με το αυτοκίνητο και θα έρθουμε όλοι μαζί στο σπίτι. Γι αυτό θέλω κάτι από εσένα"
"Να μαγειρέψω, έτσι;"
"Ναι γλυκιά μου. Θέλω να φτιάξεις κάτι για επίσημο δείπνο. Πρόσεχε όμως :όχι σούπες, όχι τηγανητά, όχι fast food, και όχι αναψυκτικά. Μόνο ψητά ή βραστά κρέατα και θαλασσινά, σαλάτες και κρασιά ή και σαμπάνια. Έχω αφήσει την πιστωτική μου στο γραφείο μου για να ψωνίσεις τα απαραίτητα. Θέλω να πάρεις και κάποιο επιδόρπιο στο ζαχαροπλαστείο. Επίσης πες στην Katia να στολίσει τον χορό ώστε να είναι όμορφος και... "
" Εντάξει μπαμπά κατάλαβα. Θα είναι όλα έτοιμα "
" Σε ευχαριστώ γλυκιά μου. Θέλω να προσέξετε και εσείς την εμφάνιση σας όμως "
" Ναι μπαμπά "είπα κάπως νευριασμένη αυτή την φορά
" Εντάξει γλυκιά μου. Σε κλείνω τώρα. Στις 9 το βράδυ θα είμαστε σπίτι. Φιλιά "είπε και έκλεισε το κινητό.
Κατέβηκα κάτω και είδα την Katia που μόλις είχε ξυπνήσει και αυτή
" Καλημέρα "
" Μεραα "είπε ενώ ακόμα δεν είχε ανοίξει καλά καλά τα μάτια της.
Μετά της εξήγησα όλα αυτά που μου είπε ο πατέρας μου
YOU ARE READING
In love with my stepbrother
FanfictionΜε φίλησε απαλά στο στόμα και μετά άνοιξα τα μάτια μου και τον αντίκρισα "Μην φοβάσαι, εγώ είμαι εδώ" είπε και με έσφιξε στην αγκαλιά του