Έφτασα σπίτι και μπήκα κατευθείαν στην κουζίνα.
Στο ψυγείο υπήρχε ένα σημείωμα
Είμαι στο εμπορικό για να αγοράσω κάποια πράγματα για την διακόσμηση και μετά θα πάω να πάρω και κάτι να φορέσω και θα διαλέξω και κάποια κρασιά - Katia ❤️
[...]
Μόλις τελείωσα με το μαγείρεμα. Η αλήθεια είναι ότι κουράστηκα πολύ αλλά θέλω να είναι χαρούμενοι όλοι με τα φαγητά μου.
Η Katia μόλις τελείωσε με την διακόσμηση και το όλο το σπίτι είναι υπέροχο.
Η ώρα είναι 20:00 και αρχίσαμε να ετοιμαζόμαστε.
Εγω φόρεσα τα καινούρια εσώρουχα μου και ένα αμάνικο, στενό φόρεμα δύο παλάμες πάνω από το γόνατο με ντεκολτέ σε σχήμα V σε κόκκινο χρώμα. Το συνδίασα με μαύρες κλασσικές γόβες ενώ τα μαλλιά μου τα έκανα Beach waves και βάφτηκα με φυσικούς τόνους αλλά έβαλα κόκκινο κραγιόν.
Η Katia φόρεσε μια ολόσωμη nude φόρμα και την συνδιασε με μπλε πέδιλα ενώ τα μαλλιά της τα έκανε ίσια και βάφτηκε με nude και μπλε αποχρώσεις.
Όλα ήταν έτοιμα και περιμέναμε να έρθουν.
Άκουσα απέξω το αμάξι και καταλάβαμε ότι ήρθαν.
Η πόρτα άνοιξε και πρώτα μπήκε ο πατέρας μου αλλά έκανε στην άκρη και πρόσφερε την σειρά στην Sarah.
Η αλήθεια είναι ότι ήταν πολύ όμορφη. Τέλος είδαμε έναν ψηλό άντρα που δεν είδαμε καλά το πρόσωπο του γιατί κάτι κοιτούσε πίσω του.
Μόλις γύρισε και με είδε γουρλώσαμε και οι δύο τα μάτια. Ήταν αυτός στο κατάστημα με τα ρούχα που μου έδωσε και το χαρτάκι με το τηλέφωνο.
Αφού κατάλαβε για τα καλά πια είμαι μου έκλεισε το μάτι και συνέχισε να περπατάει ήρεμα.
Η Katia με σκούντηξε και μου ψιθύρισε με πονηρό τόνο
"Γνωρίζεστε;"
"Ναι... κατά κάποιον τρόπο"
"Δηλαδή;"
"Θα σου εξηγήσω μετά. Σταμάτα όμως να τον κοιτάς σαν λυσασμένη γιατί θα καταλάβει ότι μιλάμε για αυτόν"
"Οκ. Αλλά μετά θέλω εξηγήσεις" είπε και αφού σηστηθήκαμε με την Sarah και τον Tal που ακόμα με κοιτούσε με ένα πονηρό χαμόγελο, καθίσαμε στην τραπεζαρία.
Εγώ πήγα να φέρω τα πιάτα και σέρβιρα.
Αφού τελειώσαμε με το φαγητό ο πατέρας μου σηκώθηκε όρθιος ενώ όλοι τρώγαμε επιδόρπιο.
YOU ARE READING
In love with my stepbrother
FanfictionΜε φίλησε απαλά στο στόμα και μετά άνοιξα τα μάτια μου και τον αντίκρισα "Μην φοβάσαι, εγώ είμαι εδώ" είπε και με έσφιξε στην αγκαλιά του