După o lună
Este ora 09:12 și acum m-am trezit. Cristi dormea ca și un înger lângă mine. Ia-m dat un sărut pe frunte și am văzut că zâmbea în somn. Am mers la baie și m-am îmbrăcat așa
Apoi s-a trezit și Cristi.
L: Neața!
C: Neața! spune somnoroș și mă sărută.
L: Îmbracă-te și după vii în bucătărie să mâncăm.
C: Bine.Am mers la bucătărie și am făcut niște waffe și un fresh de portocale. A venit și Cristi și am mâncat.
În timp ce spălam vasele, Cristi și-a pus mâinile pe talia mea și a început să-mi aplice săruturi moi pe gât.L: După ce termin de spălat vasele, mergem la mall.
C: De ce ?
L: Mâine este ziua lui Roxana și să îi luăm cadou.
C: Ok.---
Acum suntem în mall și eu am vret să merg la Zara și i-am spus lui Cristi să mă așteaptă afară. I-am luat Roxanei:
Pentru că și deoare este pasionată de make-up. Am ieșit din Zare și Cristi nu m-ai era în locul unde i-am spus să stea. Am mers spre parter, pentru că eram la etaj, și am văzut că Cristi se sărută cu una.
Nu am făcut ca toate p*****e să fug plângând. Nu domnle. Am mers acolo la ei și vedeam că și el o ținea pe acea fată de talie.
L: Cristi, ce se întămplă aici? spun nervoasă.
C: Nu e cea ce pare...
L: Hai să mori tu ! Atunci ce se întămplă aici sau mai bine zis se întămpla.Cristi nu a m-ai zis nimic, doar a lăsat capul în jos.
L: Domnule Cristian! Dacă nu îmi spui de ce ai făcut un asemenea lucru foarte urât, ai terminat-o cu mine.
F(Fata): Stai puțin să înțeleg și eu. Tu ești iubita lui, nu?
L: Da. De ce ?
F: Păi el mi-a zis că e singur.
L: Ia auzi, domnule Cristian! Vorbește o dată!
C: Îmi pare rău....
L: Nu sunt ca și toate fetel să merg acum să intru în depresie. M-ai sunt băieți pe lumea asta. Mă doare, Cristi dar cel m-ai tare mă doare că ai putut să mă dezamăgești și înșeli cu o fată căreia nici nu ia-i spus că ești într-o relație. Da acum, tu ai venit la el sau el la tine?
F: El la mine.
L: Acum am înțeles.
C: Dar eu văd că nu ești tristă, nu plângi și nu începi să fugi înapoi acasă
L: Ba da, Cristi sunt foarte tristă, dar eu ți-am m-ai spus și o s-o ți-o m-ai spun. Eu nu sunt ca toate fetele să intru în depresie din cauza unui băiat. O să plâng eu ce o să plâng și o să îmi revin.
C: Am înțeles.
L: Ai de gând să îmi spui de ce ai început să mă înșeli? De când erați ''împreună,, ?
F: De două săptămâni.
L: De asta când te m-ai sunam nu răspundeai sau dacă îți trimiteam mesaj ori nu îmi m-ai răspundeai sau îmi dădeai seen. Îmi pare rău să o zic, dar trebuie. Cristi, mă despart de tine.
C: Te rog nu. Ești unică în lume. Fete că și tine sunt unu la un milion.
L: Înainte să mă înșeli, trebuia să te gândești la asta. Adio, Cristi.
C: Adio, Laura.
L: Pe tine cum te cheamă?
F: Irina.
L: Nu ești Irina Deaconescu despre care toată lumea spune că tu și Cristi a-ți face un cuplu minunat?
I(Irina): Ba da.
L: Aha. Eu am plecat. Servus Stoc.
I: Pa!
C: Pa!Pe drumul spre casă mă întălnesc cu .........
Gata și cu acest capitol, fraților. Poate o să vă întrebați, sau nu, de ce postez acest capitol la 5:42 dimineața? Păi ai mei și cu sor-mea vin din Germania acasă și trebuie să îi aștept. Nu uitați să luați un Sfănt Graal și eu vă pup dulce.:-* Servus Stoc.
682 de cuvintee
CITEȘTI
Cu Cristi sau fără Cristi ? / F.F Cristi Munteanu & Vlad Munteanu
FanfictionDe ce ai venit aici ? Du te și citește cartea și vei afla totul.