Capitolul 11

199 5 0
                                    

Era.....Nimeni altul decât Vlad.

L: Rox. Dute tu. Dacă te întreabă unde sunt, îi spui că m-am dus până acasă că mi-a venit, şi eu o să mă ascund printre rafturi.
R: Hai că mă duc.

Din perspectiva Roxanei:

Merg spre băieţi.

R: Bună! Ce faceţi ?
C: Bine. Tu ?
R: Şi eu bine. Tu Duţu?
V: Bine. Stai. Tu nu ai venit cu Laura la mall?
R: Ba da, dar s-a dus până acasă că i-a venit.
V: Ăăăăăă....eu trebuie să plec......pa. spune şi o i-a la fugă spre ieşirea din mall.
C:Ce are mă şi ăsta ?
R: Nu ştiu. Acum poţi să vii.

Din perspectiva Laurei:

R: Nu ştiu. Acum poți să vii.

Atunci am mers spre cei doi.

C: Stai. Tu nu plecasei ?
L:.... şi i-am spus tot ce s-a întâmplat
C: Îmi pare rău.
L: Nu e nimic. Nu e vina ta. Tu ce mai faci? Cum mai eşti ?
C: Bine. Tu?
L: Bine şi eu.
C: Ascultă. Îmi pare super mega extra rău că te-am înşelat. Nu ştiu ce ma..
Nu apuce să termine, că-l sărut. Îmi răspunde la sărut chiar foarte rapid.
C: Asta înseamnă că mă ierţi ?
L: Da.
C: Vrei să fii iubita mea ? Dinou.
L: Cu siguranţă.

Spun şi îl sărut. După sărut văd că îmi sună telefonul. Era Vlad.

C: Ce mai vrea şi ăsta ?
L: Îl dau pe speaker.

Convorbire telefonică

L: Alo!
V: Ce faci? Unde eşti?
L: La mall cu Roxana. De ce ?
V: Păi Roxana mi-a spus că te-ai dus până acasă că ţi-a venit.
L: Da este adevărat. Doar că am luat o pastilă şi nu m-ai am dureri. Vezi că atunci când o să ajung acasă, trebuie să-ţi spun ceva foarte important.
V: Ăăăă..bine. Pa!
L: Pa!

Convorbire telefonică încheiată.

C: De ce nu i-ai spus că eşti împreună cu mine?
L: Of, Cristinuţ. Ăsta e doar începutul răzbunării.  spun şi fac o faţă malefică şi un zâmbet malefic.
C: Nu îl omori sau ceva de genu, nu?
L: Nu. În niciun caz. Rox, eu zic că trebuie să îi spunem şi lui Cristi secretul nostru. Tu ce zici?
C: Stai, ce secret?
R: Eu zic să-i spui.
C: Îmi explică şi mie cineva ce se întâmplă?
L: Hai într-o parte mai retrasă a magazinului.
L: Cristi, adevărul este că eu şi cu Rox suntem....
C: Sunteţi.....
L&R: Vampiri.
C: Eeee n-are mă cum.

Atunci noi deschidem gura şi ne scoatem colţi. Cristi rămâne mască.

C: Ce mă? Nu cred aşa ceva.
L: Nu crezi bine. Atunci cum de mă pot face invizibilă? spun şi mă fac invizibilă.
L: Uite. Acum îţi pun mâna pe faţă. O simţi?
C: Da. Dar cum?
L: Hai la mine să îţi spunem. Rox sună-l şi pe Gami, să vină şi el.
C: De ce trebuie să vină şi Gami?
L: O să vezi şi trebuie să-i spunem şi lui Vlad.

Am ajuns acasă, eu, Rox, Gami şi Cristi.

L: Duţu! Am venit!
V: Vin imediat!
V: Salut! Ce caută ei aici ?
L: Hai în sufragerie să îţi spun ceva important şi ţie şi lui Cristi.

Am mers în sufragerie şi ne-am aşezat pe canapea.

L: Adevărul este că eu, Roxana şi Gami suntem vampiri. Poate tu Vlad nu crezi, aşa că ce o să facem acum să nu te speri. spun şi mă fac invizibilă şi îi pun mâna mea pe faţă.
L: Simţi mâna mea?
V:....da... dar cum? Tu Cristi ştiai despre asta?
C: Am aflat şi eu astăzi.
L: Acum să vă povestesc cum de noi suntem vampiri. (LUAŢI-VĂ CEVA DE RONȚĂIT ŞI DE BĂUT) Bunica mea din partea mamei, când a fost mică, a fost răpită de către un vampir şi a muşcat-o. A adus-o înapoi acasă la ea şi a lăsat-o înapoi pe pat cum era. Atunci era noapte. Cu timpul a început să îi crească colții, să poate să-şi facă ochii roşii etc. Mama ei a văzut, dar nu a dus-o la spital sau ceva de genu. Ea ştia foarte multe despre vampiri. A învăţat-o pe bunica mea pas cu pas ce trebuie să facă şi să ştie despre vampiri. Ani au trecut şi bunica şi-a găsit pe cineva. Ea trebuia să-i spună bunicului. Nu putea ascunde toată viaţa. I-a spus tot şi ea credea că bunicul o s-o părăsescă, dar nu a fost aşa, el a spus să-l muşte şi pe el să fie amândoi vampiri. Zis şi făcut. Vremurile au trecut. Bunicul şi bunica au avut doi copii, adică mama şi fratele mamei Stelian. Bla bla a făcut-o şi pe ea vampir şi pe unchiul meu bla bla ia învăţat tot ce trebuie. Trec anii şi mama şi cu tata au făcut trei copii. Eu, sora mea Anca şi fratele meu Liviu. Ne-a învățat tot ce trebuie să ştim, numai că eu am puterile mult mai puternice decât familia mea şi Gami şi Roxana. Mama mi-a spus că bunica a lăsat o veche vrajă de îmbunătățire a puterilor şi o altă vrajă. Mi-a mai spus că cea mai mică din familie, adică eu, să ia aceste vraji şi să le invoce. Am făcut şi acum puteri mai puternice, decât orice vampir de pe lumea asta. Am mai spus de o altă vrajă. Ei bine aia era una de îndeplinire a dorinţelor. Am invocat-o şi pe acea şi acum îmi pot dori orice până la neşfârşit. Acum că am spus toată istoria familiei mele, să spun acum de ce şi Rox şi Gami au puteri. Ei bine, cum Roxi era şi este prietena mea cea mai bună nu pute-am ascunde secretul ăsta faţă de ea. Am vorbit cu mama şi am decis să o fac şi pe ea vamipr. Vampirul poate face pe altcineva vampir, dar poate face doar două persoane. Ea a decis să îl facă şi pe Gami vampir. Faza e că familia Roxanei nu ştie că Rox e vampir şi familia lui Gami nu ştie că el e vampir. Eu pot face aproximativ 10 persoane vampir. Noi suntem alt soi de vampiri. Suntem imuni la usturi, la soare, la țepuşe. Doar la un singur lucru. Acel lucru nu v-il pot spune.

C&V: Wow!
C: Nu ştiu ce să mai zic.
V: Da de ce ne-ați spus acest secret?
L: Pentru că ........

Gata! Suspans! Următorul capitol, Dumnezeu m-ai ştie.
Servus Stoc!

1103 de cuvinte

Cu Cristi sau fără Cristi ? / F.F Cristi Munteanu & Vlad MunteanuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum