Глава трета

15 1 0
                                    

--Каролин--

Новият ми колега е голям задник. Наистина! Как може още първия ден да се опитва да ме сваля. А на всичкото отгоре почти обърка всичко, за което някога съм се трудела. Щеше да обърка няколко дела и да насрочи предварителни дати за излушванията... само дано не си загубя работата заради него! Докато почиствам гримът си чувам вратата долу да се отваря...Роджър се прибира

- Каролин! Тук съм любима!

-Родж! – Изкрещявам и се хвърлям на врата му. – Най-накрая!

Роджър се чуди къде по-бързо да остави фотоапарата си и когато намира ме хваща и ме завърта. Целува ме и ме пуска.

- Липсваше ми, миличка! Как си? Добре ли си? – Големите му очи се взират в мен, но обичайната любов я няма. Сигурно е уморен.

- Ти също ми липсваше! Добре съм. Хайде събличай се и да влизаме. Гладен ли си, мога да поръчам китайско? – Роджър се усмихва мазно и започва да развързва обувките си.

- Не съм гладен, една много секси стюардеса ми донесе сандвичи на борда.

- Секси стюардеса?! – Недоумяващо питам. Той никога преди не е говорил за други жени пред мен. Никога. – Мислех, че аз съм секси.

- Казвал ли съм ти, че си ревнива? Ти си най-секси жената, която съм познавал. – Докато успея да се отърся от коментара му за стюардесата. Роджър вече е седнал на фотьойла и потупва бедрото си. –Ела тук! – Сядам в него и веднага се сещам всъщност колко го обичам. – Много липсваше на някого, докато ме нямаше, знаеш ли? – Това, което си говорим ми харесва, но сега не ми е до секс.

- Миличък искам да поговорим. Мама ми се обади преди малко и ми наду главата за това, че не може да сме сгодени от почти две години и да не искаме да се женим. Има ли развитие по този въпрос? – Роджър изпуфтява уморено и едва ли не ме избутва от себе си.

- Каролин пак ли започваш! Много добре знаеш защо ти предложих брак! – "Да, Роджър, много добре знам, че ми предложи защото иначе баща ти щеше да се откаже от синът си. И много добре знам, че ако не бяха родителите все още нямаше да живеем заедно." –Не искам да се женя. Не все още.

-Повтаряш го две години! Не още, не още! Приятелите ни вече са женени и чакат второ дете. И ето, че отново стигнахме до другата ти любима тема! Какво ще кажеш за това, Роджър? Все още не, нали?

Силата на любовтаWhere stories live. Discover now