O velkou přestávku byla ohromná koulovačka, zúčastnilo se snad víc než půlka školy, ještě aby ne, když bylo tak vhodné počasí. Samozřejmě s ní začala dvojčata Weasleyů. Poté jsme se šli všichni obléknout do suchého a na oběd. Většina si dala pořádnou dávku čaje, opravdu začíná být obrovská zima. "Co se dneska podívat na film?" Drkl do mě Draco. "Proč ne", pokrčila jsem rameny. Myslím, že to Pansy štvalo víc a víc, protože Draco mizel častěji a častěji a ona nevěděla kam. Kdyby věděla, že je to kvůli mě, asi by mě uřkla. Takže jsme ještě šli přetrpět tři hodiny a potom jsme se sešli u Draca v ložnici. Blais nějak často chyběl ,měla jsem podezření, že někde randí. Už měl všechno připravené, plátno i postel. Lehli jsme si, přitulili se a mohli začít. Pustil vánoční pohádky. Já se na něho zmateně podívala. "Ššš, chci si užít trochu vánoční atmosféry, s tebou, alespoň jednou v životě", díval se mi do očí a poté se uvelebil. Byla jsem opravdu spokojená, najednou jsem měla pocit, jako by mi o vánoce nic nechybělo. Přitulila jsem se a Draco mě ještě pevněji objal. Překulila jsem se na něho a zadívala se mu do těch jeho krásných očí. Viděla jsem v nich takovou něhu. "Tohle je můj předčasný vánoční dárek", zašeptala jsem a políbila ho. Byla jsem si jistá, že i kdyby nám to nevyšlo, tak bych nikdy nelitovala, že jsem to dala právě jemu. "Chci , aby jsi to dostal právě ty, jen díky tobě jsem to tu přežila až do teď", šeptala jsem mu mezi líbáním. Cítila jsem na něm to vzrušení, skoro se klepal. Ale přesto mě líbal velice něžně. Začal na krku, oblíbal mi celý krk, dal si pořádně záležet, hlavně na mých klíčních kostech. Potom se pomalu přesouval níž. Dostal se k prsům. Hladil je a mačkal. Potom na mě mrkl a začal mi sundavat tričko. Když mi ho sundal, tak se odtáhl, aby si mě mohl pořádně prohlédnout. "Jsi nádherná", podíval se na mě a pohladil mi vlásky. Z vlasků přešel na tvář, krk, prsa, bříško.. Nakonec se vrátil zpátky na prsa. Začal mi je líbat a hladit. Po chvilce se přisál a mě celým tělem projelo vzrušení. Draco to cítil, usmál se na mě a pokračoval dál. Pomalu postupoval zase níž. To jsem ho ale nenechala, přesunula jsem ho pod sebe. Začala jsem ho hladit po hrudi a pomalu šla níž. Zastavila jsem se až u gumy od tepláků. Zamrkala jsem na jeho překvapený výraz a tepláky mu stáhla. Začala jsem ho jemně hladit přes trenky. Zatímco on postupně tvrdnul. Začala jsem si s ním pomalu hrát. Když jsem k němu přešla ústy sykl slastí. Užívala jsem si tenhle pocit, pocit, že přivádím Draca Malfoye k šílenství. Bylo vidět, že to s ním cloumá. Pomalu si mě podtočil pod sebe a začal mě opět hladit. Pomalu přešel ke kalhotám, které byly rázem pryč. "Čáry máry fuk", udělal gesto jako, že vůbec neví, kam se ty kalhoty poděly. "Asi brzo bude čáry máry fuck", políbila jsem ho. Draco se usmál a pomalu mi začal svlékat i kalhotky. Když byly dole, tak se na mě podíval. "Opravdu to tak chceš? Nemusíme".. Staral se. "Chci, vem si mě, prosím", škemrala jsem, to ho dostatečně povzbudilo. Pomalu do mě zasunul. Potom mi dal čas abych se uklidnila a začal pomalu přirážet. Byl to úžasný pocit, najednou jsme byli úplně spojení. Měla jsem pocit, že nás nikdo nemůže rozdělit, jen on a já.
Z pohledu Draca: Leželi jsme u mě v posteli, chtěl jsem zažít alespoň trochu to, o čem mi vyprávěla. Navíc jsem to chtěl prožít s ní. Přišla ke mě a roztomile se přitulila. To jsem nedomyslel, asi to bude náročný večer. Protože jakmile se ke mě začala takhle tulit, tak se mi to také začalo moc líbit. Bál jsem se aby to nebylo vidět. Jenže za chvilku už na mě ležela a dívala se mi do očí. Políbila mě a mnou projela vlna vzrušení . To jsem ještě netušil s čím na mě vyrukuje. Po tom co mi řekla jsem trochu zkoprněl. Chtěl jsem to a moc. Myslela jsem na to poslední dobou dost často. Ale teď? Chtěl jsem moc , ale zároveň jsem se bál. Hlavně abych jí nějak neublížil nebo aby toho nelitovala.. Ale nepřestávala, začala to prožívat víc a víc. Musela mě cítit, už jsem byl jako kámen. Začal jsem ji líbat a ona se pode mnou začala chvět. Byl to úžasný pocit, to, že se jí tohle všechno líbí. Šlo mi jenom o ní. Hlavně ať si to užije . O to víc mě překvapila, když mě držela pod sebou a začala mi stahovat tepláky. Potom jsem ucítil její teplou ručku. Začal jsem zrychleně dýchat. A co teprve, když si mě vzala do pusinky. Chvilku jsem si to užíval, ale potom jsem si ji dal pod sebe a chtěl ... Ale co když má nakonec strach? co když nechce? co když toho bude litovat? Podíval jsem se na ni a zeptal se jestli to opravdu chce. Ta v očích rozhodně žádný strach neměla, ještě prosila ať už do ní konečně vniknu. Tak jsem to opatrně udělal. Byl to neskutečný pocit, jako by všechen odstup zmizel, byli jsme u sebe co nejblíž to jde. Počkal jsem až si zvykne aby ji to nebolelo a začal jsem přirážet. Myslel jsem, že zešílím. Bylo to úžasný. Viděl jsem jak i ona začala zrychlovat dechem. Sklonil jsem se k ní a znovu jí políbil. Tentokrát měla polibky ještě chtivější. Cítil jsem jak se to blíží ke konci, ale i na jejím vzdychání jsem poznal, že se blíží k vyvrcholení. Ucítil jsem jak se pode mnou trošku prohnula a uviděl její rozzářená očka na udýchané tváři. Vůbec jí nevadilo, že je ode mě celá špinavá. Jen se ke mě přitulila a já se cítil, jako bych měl v rukou celý svět.
YOU ARE READING
Osud dívky ze Zmijozelu
FanfictionIsabella je dívka, která pochází z velmi složité rodiny. Celý život se jí změní po tom, co dostane dopis z Bradavic. Ani ona sama nevěděla jak moc jí pobyt ve Škole Čar a kouzel změní život. Během jejího dobrodružství se potká s nečekanou láskou, př...