Egyszer Halloweenkor ő és Vernon egymásnak öltöztek be.
(Verkwan is real!😂😘)Most ez amit írni fogok nem a részhez tartozik! De!
Gondolom nagyon sok Carat vagy szomorú, vagy ideges(Like me)!
Ma egy olyan dolog történt aminek nem kellett volna, hogy megtörténjen!
Mai nap folyamán a Seventeennek volt egy Special Day rendezvénye, ahol a "rajongók" konkrétan ignorálták Dino-t!
Ugye neki Koreába elég kevés rajongója van. És ő ezt tudja is. Amikor ignorálták akkor látszott rajta, hogy elég szarul esett neki és ha valaki kételkedik abban, hogy ő ezt nem is tudja annak elmondanám, hogy igenis érzi Dino, hogy nem szeretik! Pontosabban egy lány volt aki k*va bunkó volt! Nemtom, hogy kitudja, hogy mi az a Hi touch, de amikor erre került sor akkor egy csaj elment mellette (Dino mellett) és oda ment a többi taghoz aztán vissza fordult és annyit mondott Dino-nak, hogy boccs!
Ugye hasonlóra volt már példa régebben, de akkor a csajnak volt annyi lelkiismeret furdalása, hogy utána bocsánatot kert a srácok tol! Mi nemzetközi fanok mindent megtennénk, hogy csak egy kicsit is lássuk a fiúkat, nemhogy egy szinte egész napra velük legyünk! SENKI nem érdemel ilyen bunkóságot!! Dino is ember! És ha szereted, ha nem akkor is legalább lenne annyi benned, hogy nem nézed hülyének!! Mindent megtesz értünk!! És így "viszonozni" az emberiség legalja!!
És ha már elmész egy ilyen rendezvényre akkor ne legyél ekkora tahó!
Egy igazi Carat minden tagot úgyanúgy szeret!!!
Bocsánat, csak ezt ki akartam adni magamból, mert nagyon ideges voltam amikor ezt megtudtam!
Illetve aki szeretné tudatni(amit nagyon megköszönnék) Dinoval, hogy igenis szeretik az igazi fanok, akkor ezt a hastaget írja ki bárhova!
#weloveourleechan
Ennyi lett volna!😘