Het is half 7 en Luc en ik zijn alweer bij Luc thuis. We hadden patat gehaald met zijn allen, en toen zijn we gegaan. Luc is op de badkamer zich aan het omkleden en ik zit op zijn bed. Ik zit met mijn gedachten in de knoop. Ik vind Luc leuk en dat weet hij ook, maar hij is homo en daardoor vind hij mij niet leuk. Hij is gewoon zo gezellig en stoer kan goed met hem praten. Alleen vertelde James me zo straks dat Louis mij leuk vind. LOUIS de jongen die normaal op meisjes achtige meisjes valt. Ik ben dat niet. En dan is hij verliefd op mij. Louis is leuk, grappig, stoer, houd net zo van motorcross als ik. Hij is een goede vriend en ik game ook nog wel eens met hem. Misschien vind ik hem wel leuk. Hij is niet lelijk en stoer genoeg. En dan heb je mijn laatste probleem. Daar weet niemand wat van. Ik weet dat ik anders ben, niet een meisje, meisje. Maar ik denk dat ik transexueel ben. Dat ik eigenlijk een jongen ben. Alleen in een verkeerd lichaam zit. Het zou toch kunnen? Het is niet zo dat ik een echte meid ben. Ik ga meeste met jongens om. Doe veel jongens dingen. Zou ik echt transexueel zijn. Zou ik echt een jongen zijn. Ik weet het niet zeker maar ik wil er graag achter komen. Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik anders ben. Niet alleen anders dan andere. Maar ook anders dan mensen mij zagen. Ik weet het niet. Maar ik ga proberen er achter te komen. Als ik het zeker weet ga ik het pas vertellen. Het komt zo vree... 'waar denk je aan'? Luc komt de kamer binnen en trekt net zijn t-shirt aan. 'nergens aan' zeg ik. 'zeker weten'? vraagt hij weer 'ik merk het aan je'. 'nee er is echt niks'. 'okee, als jij het zegt' zegt hij 'zullen we gaan'? 'is goed' zeg ik en samen lopen we de deur uit.
We hadden met Louis, Patrick en Wessel bij het kruispunt afgesproken. We fietsen altijd langs het huis van James dus daar wacht hij altijd. Ik spring samen met Luc op de fiets en samen fietsen wij weg. Bij het kruispunt aan gekomen staan Louis en Patrick er al. Patrick is waarschijnlijk afgezet met de fiets bij Louis. Hij zou daar blijven slapen en morgen samen met mij terug fietsen. 'hey patrick, leuke middag gehad'? vraag ik plagerig en nieuwsgierig tegelijk. 'ja hoor, Emely' zegt hij een beetje ge irriteert. 'waar blijft Wessel nou' vraagt Louis, ik merk dat hij gespannen is. Hij wil altijd op tijd zijn, dat vind hij fijn. 'als Wessel er over 5 minuten er nog niet is dan gaan we' zegt Louis boos. 'sorry, mijn zusje had nog wat nodig en moest der helpen' komt Wessel hijgend aan fietsen. 'hèhè, kunnen we eindelijk gaan' roept Louis. Snel stappen we op de fiets en fietsen weg.
Als we bij James aan komen staat hij al te wachten en kunnen we zo door fietsen naar het zwembad.
Eenmaal daar aangekomen zetten we de fiets neer en gaan beetje staan wachten. We zijn 5 minuten te vroeg wat op zich wel chill is. Als het zwembad open gaat en we binnen zijn, Of eigenlijk buiten want het is een buitenbad leggen we de handdoeken op het gras en trek ik mijn T-shirt uit. Ik ga op mijn handdoek liggen en Luc komt naast me liggen. De andere springen het water in en zijn druk bezig met een paar meiden van school. 'oké nu moet je me wel vertellen wat er is'. 'Luc er is niks, echt niet'. 'Emil,ik zie het toch aan je' Luc kijkt me doordringend aan. Emil is trouwens mijn bijnaam van de jongens. 'James heeft me verteld dat Louis me leuk vind'. 'oké, en vind jij hem leuk'? 'ik weet niet hij is lief enzo en we lijken op elkaar, maar toch'. 'die maar toch komt dat omdat jij niet het typische meisje bent waar Louis meestal op valt'.'is jou dat ook al op gevallen' zucht ik.
'die andere meisjes zijn bij Louis meestal voor even, Maar jij bent anders voor hem dat is wel duidelijk'. Ik denk even na en zeg dan dat hij wel gelijk heeft. 'ga je mee het water in'? vraagt Luc nu. 'ja graag' zeg ik en trek mijn broek uit. Mijn bikini zat er al onder alleen een voetbalbroekje nog niet. Ik vind het altijd fijner om met zon ding er overheen te zwemmen. Samen met Luc spring ik in het water, boven op de andere.
YOU ARE READING
I'm not a girl
RandomWat als je je hele leven met jongens om gaat, Je beste vriend een homo is die verliefd op je word Ben je dan jezelf