Prologue

161 3 0
                                    

I stared at the man with my cold eyes while my mouth form into sarcastic smile.

He keeps on begging on me to let him lived but my ears are shut.

But I saw him trying to reach out under his table. 

Very clever! I just smiled to myself.

Im not that stupid that his trying to call security of this building. Nasa may opisina niya kami and it's almost an hour since we arrived here.

I raise my red gown na hapit na hapit sa akin and reach for my hand knife that were in the small belt in my right legs.

I didn't think twice and throw my hand knife in his right hand na nakapatong sa table niya while his left hand is trying to reach for the buttons under.

Napahiyaw naman siya sa sakit habang sindak na nakatingin sa kutsilyo na nakatarak sa gitna ng kamay niya.

Lumapit pa ako sa kanya at tiningnan ng maigi ang bugbog sarado niyang mukha.

"What do you want?!! You want money? I'll give you money just please let me live" nagmamakaawang sabi niya sa akin.

"Sorry old man I can't do that there's only one thing in my mind right now and that is to kill you" I smiled sweetly to him saka ko biglang kinuha ang hand knife ko na nakatarak pa rin sa kamay niya.

Napasigaw siya at napahiga when I give him a round kick at saka ko inapakan ang dibdib niya with my left feet which made my legs expose dahil dumausdos ang gown ko because of the slit.

"Please don't kill me ..I have famiy, I have children and I love them.. please spare my life" pagmamakaawa niya pa rin sa akin.

Tumawa naman ako ng malakas dahil sa sinabi niya pero di ako nagsalita. 

Asshole!

Yun yong nasa isip ko habang sinasabi niya sa akin. Because if he loves his family bakit siya nakikipaglandian sa ibang babae? And why is it that he was in a place where all kinds of whores exist.

And if he loves his family why I'm here right now and looking disgusting to this f*cking man.

Instead of answering him I just get my favorite gun .500 S&W Magnum and a silencer na katabi ng hand knife ko under my gown.

Ikinabit ko ang silencer sa baril ko saka itinutok sa kanya na umiiyak na ngayon.

"Please! Please! Please! Spare my life! I'll give you anything! I'll double the amount they pay you. I know you have a heart please have mercy on me" pagmamakaawa niya pa rin sa akin.

Wrong!

I dont have a heart 

Saka ko kinalabit ang gantsilyo ng baril at tumama ang bala sa ulo niya.

1:00 pm

I parked my silver R8 Audi car in front of the building. Lumabas ako at inihagis ang susi ng kotse ko sa valet parker.

Im wearing a black jeans na hapit na hapit sa beywang at balakang ko while wearing a brown boots. Im just wearing a simple white racerback sando na pinatungan ko lang ng leather jacket. Ilinugay ko lang ang mahaba at itim na itim kong buhok that contrasting my white skin. I did'nt wear any make-up and just apply a little amount of lip gloss.

Assassin's HeartTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon