'Rose' annemin sesiyle uyanmıştım,başımı yastığa gömüp '5 dk daha anne sonra söz kalkıcam' 'ama hep öyle diyosun tatlım sonra okula geç kalıyosun olmaz hadi kalk' 'peki peki' oflayarak kalktım 'anneye oflanmaz' gülmüştüm 'hadi kalvaltı hazır çabuk hazırlan bekliyorum seni'yanağıma ufak bi öpücük kondurdu ve odadan çıktı...Bu hafta sonu babamın yanına gidicem(bnm annemle babam ben 8 yaşındayken boşandılar , şu an babam biriyle evli ve o kadını ille de oğlunu hiç sevmiyorum) neyse üstüme dar bir şort beyaz t_şhört giydim tabi beyaz ayakkabımı giymeyi unutmadım, saçlarımı açık bıraktım hafif bir makyaj ve okula gitmeye hazırdım son olarak telefonumu aldım ooo 6 mesaj yinemii luke ya bu çocuktan nefret ediyorum mesajlara bakmadan telefonu arka cebime sıkıştırdım ve aşağı indim annemin zoruyla 1-2 şey atıştırdıktan sonra zorla da olsam evden çıktım tabi öpücüğümüüzü unutmadım..Kendimi arabamın içine attım,ahh bu arabada başka bi huzur vardı ..o an kapının açılmasıyla kendime geldim yinemi sen yaa gözlerimi devirdim ve karşımdaki aptal lukeye baktım. 'mesajlarıma cevap verecektin bebek' dedi ve yanağıma ufak bir öpücük kondurdu 'hemen in şu arabadan ve sana mesaj atmak zorunda değilim' 'ahh.sinirlenince ayrı bi sexy oluyosun' 'hemen iner misin lütfen ayrıca o kelimeyi bi daha kullanırsan seni mahvederim' sinirlenmişti.. 'sen bnm kızımsın ve bnm kızım ben mesaj attığım zaman bana cevap verecek 'kızım mı resmen sahipleniyoduu. (umarım beğenirsiniz kısa ama beğeni olursa ikinci bölümü biraz uzun olucak :) ..)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bad gırl
Romanceumarım beğenirsinizz beğenmeniz bnm için çok önemliii iyi okumalarr :) :)