Ona sinirli sinirli bakarken sözüne devam etti
'okula geç kalıcaz tatlım' dedi ve koltuğa yayıldı onunla şu an konuşmak istemiyorum arabayı çalıştırdımm okula gidene kadar konuşmadım.Okula geldiğimizde arabayı durdurdum ve ona döndümm gözleriyle buluştumm itiraf etmeliyim ki gözleri çok güzeldi...'akşama beraberiz tatlım haberin olsunn bu arada yine çok tatlı ve bi o kadar sexisin '
'akşama bnm işim var ve kes sesini'
'ben sana akşama beraberiz dediysem o akşam beraber olucazz şu an gidiyorum hayatım ve gözüm üzerinde olucakk aşkım' dedi ve birşey söylememe fırsat vermeden arabadan çıktı ... off Luke off.....arabadan indim ve okula doğru yürüdüm etrafa şöyle bir göz gezdirdim kimse yoktu.Birinin bana seslendiğini fark ettim arkamı döndüğümde anaisll bana doğru geliyordu(olamaz napıcam benn)
'mrb rose nasılsın '
'mrb iyiyim sen'
'iyiyim seni tek görmem iyi oldu akşama birşeyler yapalım mıı tabi istersen'olamaz luke akşama beraberiz dedi şimdi ben yok desem olmaz kii bu fırsatı kaçıramam o aptal luke umrumda bile değil..
'tabi neden olmasın'dedim olacaklardan habersizce
'iyi o zaman ben seni akşam alırım bu arada saol'
neden?'
'ya hep redddeliyorum o yüzden'
'ahh.. önemli değil yaa umutma biz arkadaşız' 'saol rose'yanağıma ufak bi öpücük kondurdu 'grşrz'dedi ve gittii ayyy beni öptüüüüü :3 o an telime mesaj geldi ahh yine lukee
'kimse bnm kızımı öpemez gözüm üzerinde demiştim rose o her kimse onu okulun ortasında gözünün önünde sikicem haberin olsun bnm kızımı öpmek ne demekmiş anlasın bunu sen istedin ben seni uyarmıştım şimdi okula gir hayatım gözüm hala üzerindee seni seviyorum..Rose' iğreniyorum senden lukee sakın ona dokunmaa sakınn ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bad gırl
Romanceumarım beğenirsinizz beğenmeniz bnm için çok önemliii iyi okumalarr :) :)