Big Brother,
"Welcome to the Game House🔥"adlı grubu kurdu.Big Brother seni ve 9 diğer kişiyi gruba ekledi.
Big Brother: Yarışmaya hepiniz hoş geldiniz ev halkı.
Big Brother: Baş vurduğunuz sitede kurallar belirtildi ama yinede bir tekrardan zarar gelmez.
Big Brother: Gün içinde kişiye,kişilere veya herkese verilen göreve itiraz edenler ceza ve uyarı alır.
Big Brother: ikili ilişkiler yaşanmasında sorun yoktur.
Big Brother: Kavga ve tartışma çıktığında birbirine fiziksel olarak zararda bulunan kişilerin aileleri ile olan telefon görüşmesi fırsatı elinden alınır. Ayrıca görev dışı kalır.
Big Brother: Her haftanın sonunda elenme günü olur ve bir lider seçilir. Liderler evdeki huzuru sağlamak zorundadır. Her çıkan aksilikten sorumlu tutulurlar.
Big Brother: En fazla iki kural ihlalı yapılır. Sınırı aşan elenir.
Big Brother: Kızlar ve erkekler olmak üzere iki oda bulunmaktadır. Cinsiyetiniz neyse o odaya aitsiniz lütfen hormonlarınıza sahip çıkın ve odaları karıştırmayın.
Big Brother: Son olarakta gruptan çıkmak katiylen yasaktır.
Big Brother: Yarışmanın ve büyük ödülün kazananı sadece bir kişi olabilir. Hepinize başarılar dilerim ev halkı.
Big Brother çevrimdışı
Gigi: Ow Merhaba?
YARIŞMACILAR
GİGİ HADİD
SELENA GOMEZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Game House|Group Chat
Short StoryYoksul bir hayattan bıkmış olan gençlerin büyük ödülü kazanmak için başvurduğu Oyun Evi'ne hoş geldiniz. Burası sıradan bir evden çok daha fazlası.