Bu bölüm kıtabın ilk fanı baek_exo-l'e ithaf edilmiştir.Youngjae gözyaşları içerisinde, kendisini ona bastıran ve aşık olduğu sırıtmasıyla ona bakan jaebum'u ittirmeye çalıştı.
Ancak büyük olan bir milim kıpırdamıyordu.
"h-hyung bırak, l-lütfen..."
Küçüğün ona yalvarması jaebum'un hoşuna gitmişti. Yüzünde ki sırıtma biraz daha genişledi, kendini daha fazla bastırdı youngjae'ye.
Küçüğün ağzımdan ufak bir inleme kaçmıştı.
Youngjae yalnızca 3 gün önce hastahaneden çıkmıştı ama şimdiden tekrar kalbinin ağrıdığını hissediyordu.
İnlemeyle birlikte jaebum Küçüğün dudaklarına doğru eğildi.
Yaşlar artık durmuyordu, evet onu istiyordu youngjae, her zerresiyle her hücresiyle içinde istiyordu ama... Jaebum'un ona aşık olmasını da her şeyden çok istiyordu.Yüzlerinin arasından milimler vardı, birbirlerinin nefes alışverişlerini bile hissediyorlardı.
Hiç bitmemesini diledi küçük bu anın. Jaebum'un onu severek öpmesini istedi, ona tiksinme ile değil sevgi ile bakmasını istedi, sadece istedi.
Jaebum bakışlarını karşısında duran gencin gözlerine kaldırdı. Gözlerine baktı, her zaman ki gibi nefret, tiksinme ve alayla...
Daha fazla dayanamadı küçük olan, kollarında ki son güçle ittirdi her zerresini sevdiği bedeni.
"seninle yatmayacağım hyung. Bunu aklından çıkar."
Sırtını dolaptan çekti ve güçlükle soyunma odasının kapısına yürümeye başladı.
"bende seni sevmeyeceğim sürtük. Ve şunu da unutma eninde sonunda altıma yatacaksın. Ve ben arsızca seni sabaha kadar becereceğim.çünkü ben sürtüklere aşık olmam, hele katil olanlara asla!"
Duyduğu cümlelerle yerine mıhlandı youngjae. Ama bir cevap vermesi gerekiyordu. Gözlerin de ki yaşları sildi ve yüzüne arsız bir sırıtma yerleştirdi. Ayni zamanda acı dolu bir sırıtma...
" sürtük sevmeme huyun tartışılır. Çünkü park Jimin gibi bir İbne ile birliktesin. Ve... Ben katil değilim."
Sırtını duvara yaslamış ve kollarını göğsünde bağlamış büyüğünün gözlerine bakarak konuştu.
Lanet yaşlar yine gözlerinde birikmişti ve bunu onun fark etmesini istemiyordu genç çocuk.
Bunun için tekrar arkasını döndü ve kapıdan hızla çıktı.
Vücudu ondan bağımsız hareket ediyordu. Tek bildiği ve istediği burdan bir an önce uzaklaşmak istiyordu.
Yürüdü, yürüdü, yürüdü. Koridordakilerin onu işaret ederek fısıldaşmalarını umursamadı.
Sadece gitti. Jaebum'dan uzaklaşabileceği bir yere gitmek istiyordu.
Ağzından ufak bir hıçkırık kaçtı Jae'nin. Kendisini zorla okulun arka bahçesine attı. Çimlerin üstüne çöktü göz yaşları arasında. Seslice ağlamaya başladı jae.
Çevresin de kim varsa ona sürtük demesi için ağladı.
Bu kadar sulu göz olduğu için ağladı.
Aşık olduğu için ağladı.
Daima kandırıldığı için ağladı.
Ve daima inandığı, kandığı için ağladı.
Kimseye bir şey anlatamadığı için ağladı.
Ona sarılacak kimsesi olma-
"youngjae hyung ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Heart | 2jae
FanfictionNereden bilebilirdi ki jaebum aşık olduğu adamın o olduğunu... Nereden bilebilirdi ki youngjae bir zamanlar aşık olduğu adamın o olduğunu...