Jak się poznaliście?
Joel - Idąc ulicą potknęłaś się. Przed upadkiem uratował Cię chłopak, byłaś mu bardzo wdzięczna ale on za to chciał twój numer telefonu.
Chris - Twoja najlepsza przyjaciółka Cię zabrała ze sobą na koncert. Nie znałaś tego zespołu ale spodobała Ci się ich muzyka. Nagle zauważyłaś, że jeden chłopak z zespołu Ci się przygląda, zawstydziłaś się i cofnęłaś, aby zniknąć z zasięgu jego wzroku. Po koncercie podbiegł do Ciebie ten sam chłopak.
- Zaczekaj, powiesz mi jak masz na imię? - zapytał.
- [Y.N] - odpowiedziałaś.
- Pięknie, jakbyś jeszcze mogła swój numer...Richard - Wylał na Ciebie kawę, byłaś bardzo zła, ponieważ to twoja ulubiona bluzka. Przepraszał Cię i zaprosił na spotkanie.
Erick - Uwielbiasz horrory, więc kiedy dowiedziałaś się, że jest premiera poszłaś do kina. Jakiś chłopak, który siedział w rzędzie za Tobą zaczął krzyczeć i cały jego popcorn wylądował na twojej głowie.
Skoro się boi to po co przyszedł horror oglądać - pomyślałaś. Kiedy chłopak zorientował się co zrobił, zaczął Cię przepraszać i zaprosił na kawę.Zabdiel - Twoja koleżanka popchnęła Cię do basenu gdzie było głęboko, a że nie umiesz pływać (jeżeli umiecie to udajecie, że nie xD) to zaczynasz się topić. Nagle czujesz silną rękę wokół talii, a ty odwracasz się i widzisz swojego przystojnego ratownika. Za uratowanie życia zapraszasz go do pobliskiej restauracji.
CZYTASZ
Preferencje CNCO
RandomChyba każdy wie po tytule o co chodzi? Zapraszam wszystkich do przeczytania 👌