1. Satsuriku no Tenshi - Angels of Death ( odc 10 z 16 )
- jak na razie 10/10
- emitowane
Ogólnie o dziewczynce, która znalazła się w wielkim budynku podzielonym na piętra. Za każde piętro odpowiada jeden "psychopatyczny morderca" . Los, połączył jej drogę z Zackiem. Innym psychopatycznym mordercą ( xD ), który z "pewnego powodu", postanawia uciec z owego "więzienia".
Ot, cała fabuła. XD2. Shingeki no Kyojin III ( odc 8 z 24? )
- ofc 10/10
- emitowaneNo to chyba oczywiste, o co w tym chodzi. xD
Tytani. Mury. Zwiadowcy. Ogólnie rozpierdol.3. Boku no Hero Academia 3rd Season ( odc 22 z 25 )
- 10/10
- emitowane
Dalsze losy chłopca, który nie posiadając własnej mocy, w świecie, który się z niej składał, postanowił zostać najlepszym superbohaterem.
Polecam obejrzeć pierwszy sezon.4. K ( odc 12 z 13 )
- takie mocne 8/10
- zakończone
Osobiście jakoś specjalnie mnie nie poniosło, ale ma ten "klimat". Ogólnie to władzę w mieście sprawuje tzw. "siedmiu królów" no i jak to się między nimi układa. Oczywiście we wszystko zostaje wplątany "tajemniczy" białowłosy chłopak. Okazuje się, że gra tutaj kluczową role. (;5. Black Clover ( odc 48 z ? )
- 10/10
- emitowane
Kolejny "niemagiczny" chłopak w świecie rządzącym się magią. I kolejny, który ma wielkie marzenia o zostaniu Cesarzem Magii.
6. Youjo Senki ( odc 0.1 z 12 )
- ?/10
- zakończone
Ogólnie takie...hm. Może kiedyś obejrzę. Jak na razie wstawiam opis z shindena.
" Tanya Degurechaff w poprzednim życiu była świetnym japońskim pracownikiem. Socjopatą skupionym na rozwoju kariery w jednej z wielu korporacji. Teraz jest dziesięcioletnią dziewczynką o blond włosach i niebieskich oczach. Oprócz tego posiada stopień podporucznika w lotniczych magicznych siłach powietrznych, w których, pomimo młodego wieku, aktywnie służy, walcząc z wrogami Imperium. Cóż więc jest przyczyną jej nieszczęść? Otóż "Byt X", który sam siebie nazywa Bogiem. Istota ta ma wielką moc sprawczą i to ona przysparza Tanyi wszystkich kłopotów. Dziewczynka ma jednak swoje plany i cele w nowym świecie, niekoniecznie pokrywające się z tymi, które wybrał dla niej Byt X. "
7. Gangsta. (odc. 9/12 )
- 8/10- zakończone
W takim zakątku jak Ergastulum nie ma miejsca dla mięczaków. Jest to miejsce brutalne, które rządzi się swoimi prawami. Jak sama nazwa wskazuje, dużo gangsterów, broni, krwi i ogólnie jadka. Jednak głównym tematem całej historii są tzw. "tagi", czyli osobnicy z pozostałościami po niewolnictwie. Tacy "ulepszeni" ludzie. Ciekawe, interesujące anime, na pewno spodoba się miłośnikom mrocznych klimatów.
YOU ARE READING
Biblioteczka Animców~
RandomPonieważ MAL jest przereklamowany ( i mi nie działa ;') ) Każda z "części" będzie aktualizowana w miarę postępów w moim oglądaniu i w zależności czy będą przeze mnie "godne" polecenia czy też nie, zostaną przerzucane do odpowiednich "zakładek". Mó...