הקדמה

686 4 0
                                    

השמש שקעה לה באיטיות בזמן שצבעה את העננים בגוון ורוד אדמדם וגרמה למחזה מרהיב ועוצר נשימה, אנשים אשר יכלו לראות את השקיעה המופלאה החלו לצלם אותה, בעיקר מי שהיה על חוף הים, בחוף כל מי שהיה יכול להוציא את הטלפון שלו עשה זאת ללא היסוס, חלק צילמו את עצמם, חלק צילמו את חבריהם, וחלק סתם צילמו, לכולם הייתה מטרה אחת והיא לתעד את היופי הניצב מולם.

על חוף הים בעיר יפיפיה הייתה מוצבת טיילת על מנת למשוך תיירים לביקור, על הטיילת היו ממוקמות חנויות ומסעדות על איך אפשר שלא למשוך כסף מאנשים שבאו להנות בים, כל חנות או מסעדה ניסו למשוך עליהם יותר ויותר אנשים, וכל עשק עשה זאת ברכו.

במרכז הטיילת בין חנות פרחים לבין מסעדת סושי עמד לו בית קפה קטן, הייתה בו אווירה ביתית ולכן הצליח למשוך בקלות מבקרים קבועים, אותם מבקרים תמיד נזכרו במקום וחזרו אליו בדרך כלל ביחד עם חבריהם בהזדמנות הראשונה שהייתה להם.

באותו יום מרהיב בתוך בית הקפה הקטן ישבה לה בחורה על עדן החלון כאשר על השולחן שלידה מונך ספר קריאה, ספל שוקו חם אם חתיכות מרשמלו מעליו, ופרוסת עוגה מפתה במיוחד, הנערה קראה את ספר הקריאה שלה בזמן שנהנתה מהשירות ומהעוגה המונחת מולה בזמן שלגמה מהשוקו החם, היא הייתה בין היחידים שלא צילמו את הנוף, היא לא רצתה להרוס את הרגע היפיפה הזה בכך שהייתה מתעסקת במכשירה הנייד.

הנערה הייתה בודדה בחייה לא היו לה חברים אשר יכלה לסמוך עליהם, וכמובן שלא היה לה בן או בת זוג, הנערה לא יכלה לסמוך על אנשים בגלל שכשהיתה צעירה עברה חרם ואפילו לא אחד כזה, ולכן העדיפה להתבודד גם כאשר עברה את התקופה מלאת הסבל הזאת, ברגע מסויים היא עצרה את רצף הקריאה שלה ובהתה בנוף מהחלון, הבחורה הצעירה חשבה לעצמה עד כמה היה לה קל בחיים אם רק היו מבינים את כוונותיה ואם רק היו מנסים לעשות כך, והתפללה למשהו שיבוא ויתן לה טיפת אהבה. דלת המבנה נפתחה לרווחה ונכנסו אליה 2 אנשים, בן ובת, ככול הנראה תאומים, הם סרקו את המבנה בחיפוש אחר מקום ישיבה נוח, כאשר הבחור מבניהם קלט את הנערה היושבת על עדן החלון הוא לא חשב פעמיים והתיישב מולה בזמן שגרר מאחוריו את אחותו התאומה להתיישב ביחד איתו.

The Best bad friendsWhere stories live. Discover now