"דפי אני ממש לא יודעת מה לקנות לו" אמרה קאטרין בזמן הליכתה בקניון בניסיון למצוא מתנת יום הולדת לקריס וקיילין, "קריס אוהב ממש משחקי מחשב, אולי תיקני לו משחק" אמרה דפנה מהצאד השני של הטלפון, "את גאון" אמרה קאט והלכה לכיוון חנות מוצרי אלקטרוניה שהייתה בקניון.
מכייון שלא ידעה איזה משחק לקנות לבן זוג שלה היא שאלה את המוכר בחנות איזה משחק הכי כדי לקנות לאקסבוקס, המוכר התקיל אותה בשאלה של איזה סוג של משחקים היא אוצה לקנות, קאטרין עמדה בילבול מול המוכר, לאחר מספר שניות דפנה אמרה מהשפורפרת שהוא אוהב משחקי יריות, קאטרין חזרה אחרי מה שחברתה אמרה והמוכר המליץ לה על המשחק: Battlefield 5.
קאטרין כוותה שלקריס אין את המשחק הזה, היא הלכה וכנתה לו בושם גברי בתיקווה שהוא יוהב את הריח וכמה חולצות בתיקווה שהוא יוהב אותן, "דף אני מביאה לו מתנות עלובות, כאילו אני אמורה לדעת מה לקנות לו אבל אני לא" נלחצה קאט בזמן הליכתה בין מספר בשמי נשים כדי לקנות לקיילין, "קריס לא יגיד לך שהוא לא אוהת את המתנות, כאילו הוא אוהבת אותך ואני בטוחה במליון אחוז שהוא יוהב אותן גם אם תביא לו צעצוע קקי במתנה" אמרה דפנה והשתיים צחקו בקול.
"מצאתי" אמרה קאטרין כאשר מצאה את הבושם שקיילין כל כך רצתה, היא הלכה לשלם ונתקלה באוולין, קאט מעדה מעט אחורה, היא באה לבקש סליחה, אך כשהרימה את ראשה היא פערה פה, "קאטרין?" שאלה אוולין, קאטרין לא הצליחה להתאפק, עצביה גברו עליה והיא נתקה לדפנה, "איך את מעיזה לפגוע בדפנה" אמרה קאטרין, אגרוף נוצר בידה של הנערה אם השער הסגול, "היא הפסיקה להיות דפי שלי בגלל שהיא זונה" אמרה אוולין, קאטרין החטיפה סטירה לבחורה בעלת השער הוורוד, קאטרין הלכה על מנת להגיעה לקופא כמה שיותר מהר.
קאטרין נזכרה שיום אחד היא ודפנה טיילו, דפנה סיפרה לקאטרין שהיא ואוולין נפרדו, קאטרין ניסתה לנחם אותה ככול יכולתה, אך היא לא הצליחה, באותו היום אוולין שלחה לדפנה תמונת עירום של דפנה באחת הפעמים שהשתכרה ובאה לאוולין הבייתה עירומה.
היא איימה על דפנה שתישלח את התמונה הזאת לאנשים מאוד ספציפים אם לא תינצל בפניה על כך שבגדה בה, דפנה מעולם לא בגדה באוולין, גם כשהייתה שיכורה, אך הגיעה שמועת שקר לאוזניה של הנערה בעלת השער הוורוד, אוולין בחרה להאמין לשמועה מאשר לדפנה.
קאטרין נזכרה באותו היום של האיומים של אוולין ועצביה גברו, היא ניסתה להרגע, אחרי שהיא שילמה למוכרת על הבושם היא חזרה לבייתם של קריס וקיילין מילמלה לעצמה, "אף אחד לא יפגע באחת החברות הכי טובות שלי".
היא סיפרה לקיילין על עצביה הנוריים, "תעזבי אותה, אם תיתנקמי בה על זה את לא תאהי יותר טובה מהיצור הזה" אמרה קיילין, "קייל אבל היא אימה לשלוח תמונת עירום של דפנה, כן הגשנו תלונה במשתרה אבל את יודעת החלאה הזאת צריכה לשלם על זה" אמרה קאט בעצבים ואיגרפה את שק האיגרוף של קיילין, "תוציא עצבים על השק איגרןף, לא על אוולין" אמרה קיילין, "מה את מנסה להגן עליה אחרי מה שקרה לדפנה?" שאלה קאט והפסיקה להכות את השק, היא הסתכלה על קייל בעצבים, "לא, ממש לא, האוולין הזאת צריכה להגיע לגהנום, אבל אם נעשה לה משהוא אנחנו נאהיה מגעילות כמוה" אמרה קיילין.
YOU ARE READING
The Best bad friends
Romanceבני אדם נולדים תמימים. ככל שהם גדלים ניצבות בפניהם יותר ויותר אפשרויות. השבילים שהם בוחרים ללכת דרכם יכולים להיות טובים או רעים להם או לאנשים מסביבם. אף אחד לא יודע לאן הדרך שיבחר תוביל אותו ולכן כל אדם מבזבז זמן רב מחייו בהתלבטות מתמדת לאן עליו לפנ...