Burak kolumdan tuttuğu gibi arabasına bindirdi. Melek arkamızdan bağırıyordu ama duyamayacak kadar yorgundum.
"Sus be aptal Melek. Ama onun cezasını ben değil Ayla verecek"
"Kızdan ne istiyorsunuz ya?! Bana yardım etmek istedi" beni dinlemedi ve ısıtıcıyı açtı. Belki üşümem geçmişti ama içimdeki buz düşünceler titrememe yeterli oluyordu. Benden ve benim hayatımdan ne istiyorlardıki? Babam öldüğümde tek vasiyeti annemeydi o vasiyette kızlarına iyi bakmak adınaydı ama annem beni atmıştı. Evden kovmuştu. Evlatlıktan kovmuştu...Aşık oldum belki? Belki kendimi asexual görmekten kurtarmıştım. Bu yaşıma kadar ilk defa aşık oluyordum. Hayatımın tek erkeği babamdı. Ee şimdi oda yoktu? Birkere sevmek sevilmek istedim. Babamın mezarına elimde mendillerle giderdim. Hergün okuldan sonra mendil satar paramı kazanırdım. Belki başkaları bu zor günleri sevgilileriyle atlattı. Nede olsa onların "Beyaz Atlı Prensi"ydi onlar. Benimde yanımda hep Melda oldu. Tabi bende onun yanında. O geçmişini kimseye anlatmazdı . Onun için sadece ben vardım benim içinde sadece o. Aynı mahhallede yaşıyorduk sadece bir sokak vardı aramızda. Ona o güzel evi alınca yaşadığı eski eve 'külüstür' demişti. Ama o evde yaşamıştı. Orda kardeşini kaybetmişti. 3 yaşındaki kardeşini. Orda birsürü anı yaşamıştık. İlk buluşmamız o evde olmuştu. Tanışmamız , pasta yapmamız ,flim seyretmemiz , ağlamamız , gülmemiz... Şimdi o yoktu. O yokken bende bir hiçtim. Evet evet sadece büyük bir hiç.
"Melda'yla aranızda ne oldu?" Bana sorduğu soruya bakarmısın? Melda'ya ne oldu?! "Sana diyorum bana cevap vermek zorundasın?" Sessiz kaldım ama ne demişler İnsan sustuğundanda sorumludur. Ama ben susmamın sorumluluğunu almayı isterim. Konuştukça batmaktansa susarak beton basıncına yakalanmayı tercih ederim. Aslında konuşkan insanımdır ama susmak en iyisi. Bakın Melda sustu ve kanatlandı. Ama beyaz kanat değil siyah kanat. O bir adinin tekiymiş. Daha düne kadar 'Burak'ın kırıkları' 'Zengin zübbeler' 'Götü kalkıklar' diyen kız şimdi zengin oldu,
"Sana cevap ver dedim!" Sesi kızgın geliyordu. Yüz hatları gerilmişti. "Tamam cevap verme Su. Bende sana bildiklerimi anlatmam" yüzümü yoldan ayırıp ona çevirdim. Ama o hala yola bakıyordu.
"Ne biliyormuşsun?" Sesim çatallı çıktığı için boğazımı temizledim.
"Çok şey biliyorum Su. Senin tahmin edemeyeceğin kadar çok" bir saniyelik gözlerini yoldan ayrıp bana baktı. Belki söylemiyordu ama gözleri bildiğini çok belli ediyordu.
"Bundan sonra umrumdamı sanıyorsun?" Değildi. Nereye gittiğimi bilmiyordum ama ısrar edemeyecek kadar yorgundum. Melek Ayla'dan cezasını alacaktı. Melek iyi bir kızdı. Yani bana kapısını açmıştı. Hemde sonuna kadar.
"Herkesi kendin gibi saf yürekli sanma Su" bana saf yürekli dedi. Ama ben oysaki ona aşık olduğumu açıklayan bit kızdım. "Melek senin gibi değil.o iyi birisi değil Su. Bu benim oyunumdu. Ayla'nın değil. Seni bulmam için ondan yardım istedim ve belli bir ücret karşılığında kabul etti. Ayla'nın askerini kullandım. O yüzden bunun cezasını oda çekecek." Sana inanmıyorum diyemedim. Herşey birbirini bağlıyordu ve gerçektende gerçek buydu biliyordum. İnkar edemedim. Ağzımı açamadım. Saf bir kızdım bu yüzden çok kullanıldım hepsi bana koydu ama Melda'nın bana aptal muamelesi yaptığı kadar değil. "Melda'da seni kullandı Su"
"Biliyorum" yoldan gözlerini çevirdi ve bana baktı. "Lanet olsukli biliyorum yine kullanıldığımı biliyorum" Yine ve yine kullanılmıştım. Aptal Su aklını kullanıp Melda'nın oyununu görememişti.
"Transfer olayında neden Melda yoktu biliyormusun?" Bilmiyorum ve öğrenmekte istemiyorum desem yeridir. Ama hücum eden gözyaşlarımı tutamadım "Ayla'yla baştan planlılardı. Annene Ayla'nın evinde çalışma teklifinide Melda verdi. Seni küçük düşürmek için. Bu fikride Melek buldu. Transfer olayınıda Melda planladı bu plan işe yararsa Melda yüklü miktarda para alacaktı. İşin içinde aslında annende var" annemdemi var? Ne saçmalıyor bu çocuk? Annem beni kendi elleriyle bunu yapmaya itti
"Annem beni piyasaya kendisi sürdü zaten" arabayı sağa çekip durdurdu ve gözlerimin içine baktı.
"Sandığımdan daha saf bir kızsın Su" saf olduğumu iddia ediyordu ama saf değildim "Anneni piyasaya sürdüler. Şeyma pahasına. Annende mecbur kaldı." Ne Şeyma pahasınamı? Bunları o nerden biliyorduki sanki? "Aslında transfer olayını bilerek ağzından kaçırdı. Buda bir plandı" oha yani hangi ara planlamışlardı bukadar olayı?
"Ve bu yüzden Melek bana yanlışlıkla ağzından kaçırdığını vurgulayarak söyledi demi?" Yüzüme zaten biliyorum bakışı attı ve cebinde duran telefonunu çıkardı telefonu karıştırırken bana cevap verdi.
"Sandığım kadar saf değilmişsin Su ama yinede safsın. Senin o okula bile gitmen plandı. En büyük plan" olaylar çok karışıktı. Okul 15 tatile girecekti transfer diye aptal birşey çıktı Melda birden göğe yükseldi annem beni evlatlıktan reddetti. Yine aptal gibi kalan ben oldum bla bla bla....
"Kendini asexsual sanman bile saçma" o bunu nerden biliyordu? Benim en büyük sırrımdı o.
"Kimseye güvenme. Melda'dan alınan bilgilerden biri" gözünü telefondan ayırıp tekrardan benim gözümle buluşturdu. "Sana intikam için yardım ederim Su ama sende bana yardım edeceksin." İntikam soğuk yenen bir yemekse onların ağızlarınını donacağının bahsine varım.
"Tamam ama ben sana nasıl yardım edeceğim?" Yüzünde çarpık bir ifade oluştu kesin saçma sapan birşey isteyecekti.
"Yarın Ankara'ya yola çıkacağız ve sen anneme karım rolü yapacaksın"
BİR GÜNDE 1 BÖLÜM VE BİR ÖZEL BÖLÜM :) BENDEN UZUN BİR MÜDDET BÖLÜM BEKLEMEYİN. ARTIK HİKAYE CİDDİLEŞECEK :)) SADECE YORUM VE VOTE İSTİYORUM. GÜZEL YORUMLARINIZ BENİ HEVESLENDİRİYOR. SİZLERİ SEVİYORUM :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımı Ben Seçmedim!
Teen FictionTuhaf bir tesadüfler olabilir. Eğer aşk eğlence ve arkadaşlık için bu kita sizi tamamlıyor. Macerada olduğunu söylemişmiydim?