SELAM :) ÖNCELİKLE SIK SIK YB GELMİYOR NEDENİ DİĞER HİKAYELERİME YOĞUNLAŞTIĞIM İÇİN "Gizli Sır" HİKAYESİNE GÖZ ATMANIZI TAVSİYE EDERİM İYİ OKUMLAR ;)
Ne benim öz ve öz annem hani benim öz annem o kağıdı bulmuştu ve kağıt Ayla'daydı. Burak herşeye tanık olmuştu. Desene bu sefer fena yanmıştım.
"Göt lalesi cevap versene!"
"SANA CEVAP VERMEK ZORUNDA DEĞİLİM AYLA"
"Ama bana cevap vermek zorundasın Su!" Annem hani öz olan annem bana laf atıyordu ve beni küçük duruma düşürüyordu. Hani öz olan annem... Ağzını bile açmayan Burak konuştu.
"Hahaahahhaha korkmayın Gülay hanım bu pis kızınızın yanına gidip teselli edecek diğilim." Ne!?!?! Annem bi bana bir Burak'a bakıyordu.
"Su saat 2'de eve gel eşyalarını topla ve defol!"
"Sen babamın hakkını yiyemezsin anne! Babam öldüğünden beri bir dediğini iki etmedim ama artık yeter kendi ayaklarımın üzerindede dururum! Yolun açıktı SEN BARAJ KURANA KADAR!"
"Artık Su diye kızım yok! Sen benim kızım olamazsın!" Ben tribimi atıp arkama döndüm ve gittim. Saat 2'dede o evden çıkıp gidicektim. Nerde kalırım bilmiyordum ama gidicektim. Beni evlatlıktan reddettiyse bende onu annelikten reddediyorum. İşe girer kendi ayaklarımın üzerinde durabiliridim ama o sonsuza kadar vicdan acısı çekecekti! Okulun koridorunda hızlıca gitmeye başladım.
Arkadan bir el omzuma elini attı.
"Su bekle!" Sanmayınki Melda... Melda annemle kavga ederken bıyık altından gülüyordu. Melda değil! Gelen Melek'ti hani Ayla 3'lüsünde olan Melek... Hani panoda yazan (2. Gerizekalı) bölümünde olan Melek..
"İstersen benim evimde kalabilirsin" oyun olmadığını nerden bilecektimki? Ayla'nın en yakın arkadaşı hemde 3. Gerizekalı'danda yakın (Sevim).
"İstemiyorum! Ayla ve oyununuda al ve uzaklaş"
"Ciddiyim Su. Sana yardımcı olmak istiyorum ama Ayla'nın haberi yok ve olmayacak. Sonsuza dek gerizekalı olarak kalırım" zaten öylesin Melek zaten öylesin... Kafamı topladım ve teklifini "tamam" diyerek karşıladım
***
Eve gidip eşyalarımı topladım ve kapının önünde bekleyen Melek'in arabasına bindim.
"Tarnsfer olayı sanamı patladı?"
"Ne ne? Sen nerden biliyorsun" bilmiyormuş gibi yapma geyf :p
"Saçmalama Ayla'nın yaptığını herkes biliyor. Sende dahil"
"Yoo bilmiyordum?" Hala bilmiyormuş gibi yapma geyf :d
"Pot kırdığında bende ordaydım Su"
"D-duymamış olabilirim" yalanımın ortaya çıkması geyf :/
Evine gelmiştik tabi buna ev yerine Beyaz Saray bile diyebiliriz
"Misafir odasının birine yerleş ;) istediğini seçebilirsin"
"Saol Melek"
"Ne için?"
"Beni düşünmeden evine aldın. Üstelik Ayla'yıj karşına alabilecek durumda"
"Boşversene Ayla'yı onun gölgesi altında olmaktan sıkılmıştım zaten" çok tatlı bir kızdı (Ayla'nın gölgesi olmak ileride kullanırım asadasd) beni hafife almayın oluum Su çok fena adsassda
Bende hafifçe gülümsedim.
***
Akşam bol bol dertleştik. O bana anlattı ben ona. Dondurma yedik flim seyrettik (evde tek olduğumuz için Evde Tek Başına'yı seyretmeyi korku flimlerinden Önde gördük.) sonra yatağıma yattım ve başıma gelenleri düşünürken kapı öldüresiye çaldı hatta kapı yumruklandı ve tekme bile atıldı.
Kapıyı açtım. Ne yani delikten bakmak aklına gelmedimi diyeceksiniz ama bu devasa büyüklükteki kapının deliği yoktu! Ve olmadığı için kızgın yüzüyle Burak'la karşı karşıyaydım Melek ne olduğunu anlamamıştı.
"Burak ne oluyor bu saatte!"
"Küçük hanım benimle geliyor" dedi ve kolumdan çok sert bir şekilde çekti
"BURAK ONU HEMEN BIRAK!"
BURAK BENİ GECENİN BİR SAATİNDE ALMIŞTI VE KOLUMDAN ÇEKİŞTİRİYORDU VE MELEK'TE KALDIĞIMI ÖĞRENMİŞTİ. HAYATIMIN BİR SONRAKİ FELAKETİNDE BUNU AÇIKLAYABİLİRİM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımı Ben Seçmedim!
Novela JuvenilTuhaf bir tesadüfler olabilir. Eğer aşk eğlence ve arkadaşlık için bu kita sizi tamamlıyor. Macerada olduğunu söylemişmiydim?