⭐BREAKING NEWS

971 142 54
                                    

БЕЛЛ: Сайн байцгаана уу? Өнөөдрийн мэндийг хүргэж мэдээгээ хүргэхээр Белл мэндчилж байна. Саяхан болсон онц ноцтой бананатай сүүний хэрэг өнөөдөр буюу 08.08 өдрийн 9 цагт болсон ч бид оройтож мэдээгээ хүргэж байна. Учир нь би тэр үед сайхан унтаж байлаа гэж.
Яг одоо бигхит дормын гадаа байна. Тэгэхээр шүүх хурлын товч тодорхой мэдээг хүргэе!

Бигхит БИТИЭС дорм:

Шүүгч Ю: За сайн байцгаана уу? Ингээд бананатай сүүний хэргийг шүүх шүүгч Юнги. Ёио за зүгээр ярьчихи. Юнги мюнги гэдин. Ядргаатайн!
Ингээд эхлүүлхээс. Өчигдөр юу болсон бэ? Хөөе Жонгүг аа. Аан байжи. Иргэн Жонгүг бишээ Хохирогч Жонгүг аа биш биш хохирогч иргэн ж байжи... Аан Хохирогч Ж шүү хэхэ.
Та нэг бидэнд хэлчээч?

Хохирогч Ж: Өчигдөр би... найз залуугаа бананатай сүүнд зараад гол тогоо луу явуулсан.

Жин: Үхсэнээ хийдэг байна Мэдрэл хар- шивнэх*

Шүүгч Ю: Өмгөөлөгч Ж та ЧИМЭЭГҮЙ бай!

Жин: Засс

Хохирогч Ж: Тэгээл байж байтал харин Намжүүн тэй таараад бүр гацалттай зугтаж мугтаад манай хүн. Ёиоо бүр сонин яааж тээгж зугтаваа? Тийм биз дээ андуудаа. Юнги хөгшөөн тээ? Манай хүн нүл авьяаааас ХАХА

Өмгөөлөгч Х: Харин тийм ээ ХАХА

Шүүгч: Хөөе хохирогч гуай. Зүгээр яриач тэнэг үү? Бас чи одоо юу вэ дагалдан баясагч уу? Хусог луу заана.

Өмгөөлөгч Х: Хөөе! Би өмгөөлөгч ш дээ. Бас чи юун царайлаг юм.

Юнги: Харин тийм ээ.

Хохирогч Ж : Андаа гэхдээ тийм биз дээ? Ядаж нэг үг хэлээч?

Шүүгч Ю: Нэг үг.

Хохирогч Ж: Тэгээл нэг мэдэхэд наад нөхөр чинь миний сүүг уусан. Тийм биз дээ? Гацалттай хөгшөөн?

Тэхён толгойгоо хурдан хурдан дохив.

Шүүгч Ю: За ийм юм байж тэгвэл Хэрэгтэн Н ийн өмгөөлөгч юм хэлэх үү?

Өмгөөлөгч Ж: Хэлэлгүй яaдаг юм! гээд Юнги лүү цэхэлзэнэ.

Шүүгч Ю: Хэлээч тэгээд!

Өмгөөлөгч Ж: Манай хүн чинь орой зүүдэндээ явдаг байхгүюу? Тэгээд явж байгаал тэрийн гударцан юм сүртэй сүрлэн бамбарууш вэ бохио нял нял хийн зажлан хэлэх нь тэр!

Хохирогч Ж: Хөөе. Би бамбарууш биш туулай ш дээ.

Тэхён: тийн! Эгдүүтэй туулай.

Шүүгч Ю: Ёиоо воль воль энэ чинь шал балай ажил байна за! Явлаа Өөрсдөө шийд!

Белл: Ингээд Шүүгч шүүх хурлаа орхисон. Үүний дараа өмгөөлөгч нар хэрэлдэж Хэрэгтэн гацалттай эморч, Хохирогч гацалттай сүүгээр дутаж эцэст нь хэрэгтэн хохирогчод 10л бананатай сүү авч өгөхөөр болж харин Шүүгч Ю Өмгөөлөгч Х-тэй хайр ургуулж гэнэ. Харин хайрын гурвалжин хэрүүлээр дуусч Шалиг Тэхён Жонгүгт хаяагдан Жонгүг Жиминтэй нийлэв. 

За баярлалаа. Белл хам чинь байлаа зэу

ТӨГСӨВ ЦЭГ

~RENESME~

En text cin ardura brg bxb blhne
Zza shn amraarai bbynude

🌸BTS TEXT🌸Where stories live. Discover now