Guk-a аяга тавгаа угаа!

2.5K 212 21
                                    

Worldwide_handsome: Хоол амттай байв уу? Хүүхдүүд ээ!

Alien_V: Мэдээж шүү дээ! Манай ээж бидэнд үргэлж амттай хоол хийж өгдөг тийм биз дээ?

Alien_V: Дандаа өөрийгөө магтсаныг чинь эс тооцвол өнөө оройн хоол үнэхээр тасархай байсан тийм биз дээ?

Alien_V: Хэдүүлэнгийх нь аяга таваг маш удаж байгаа биз дээ? Сольё! Тэгэх үү? Надтай санал нэг байна уу?

Alien_V: Манайхаааан?

Alien_V: Хөөе?

Worldwide_handsome: Хөөш!

Alien_V: Эйн?

Worldwide_handsome: Аяга таваг гэснээс нэг нь угаагаагүй байна! Хэн бэ!!!

Alien_V: ХҮҮЕ ЭЭЭ! ХҮҮЕ! БИ БИШ ЗАЮУ! ТА ЯМАР АЙМОРИИИН! БИ УГААЦАН!

Alien_V: БИ УГААЦАН ШДЭЭЭ АААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААА

Alien_V: Хүүшэээээээ! ААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААА. Энд хүн гүтгэгдчихлээээээ шдээээээ

Worldwide_handsome: Би чамайг угаагүй байна гэж хэлээ юу? Ёиооооё. Хамаг эд эс үхчихлээ! Үсээ шидлэх*

Sweet_sugar: Угаасан.

Worldwide_handsome: 3

Evil_guk: Жин хён! Яаж 3 гээд байгаа юм? Харваас 2 байна. V, Suga. Би матдаа муу ч гэсэн энийгээ тоолохтойгоо!

Worldwide_handsome: Ишшш. Энэ муу хүүхдийг! Ахыгаа хааш нь залгичихаав?

Evil_guk:...

Cuteleado: Угаасан.

Worldwide_handsome: 4

Evil_guk: 3

Prettierthan_flower: угаасан.

Worldwide_handsome: 5

Evil_guk: 4

Mochi_muchi: Угаасан.

Worldwide_handsome: 6

Evil_guk: 5

Worldwide_handsome: Хөөе! Хөөе! Яагаад надаас зөрөөд байгаа зөрүүд ямаа вэ?

Evil_guk: Юу вэ? Ялаа юу?

Worldwide_handsome:

Worldwide_handsome: Чи тэгвэл

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Worldwide_handsome: Чи тэгвэл... ганц муу хоол хийж чадахгүй шдээ! Еэээээ! Юун ялаа! Хар халуунд халууцахдаа Жиний ханагар цээжинд нуугдаж үзээ юу чи!

Worldwide_handsome:Тэгвэл би бас санаж байгаа шүү! 25 хоногын өмнө ганц муу оройн хоол хийх гэж аймшгийн сонин юм... хийгээ биз дээ!

Worldwide_handsome: Ёооё! Сэвчээрэй! Савчаарай!

Worldwide_handsome: Аяга тавгаа угаа бацаана!

Evil_guk: haha.

Яг энэ үед BTS-ын дормд Жин-ий дуу хаджээ.

Жин: ЖОН ЖОНГҮГ АЯГА ТАВГАА УГАААААААААА!!!

~RENESME~

Next +30 vote🌸

Хандалт сайн байвал дараачын хэсэг шууд орно.

🌸BTS TEXT🌸Where stories live. Discover now