Kim Namjoon:
Zeki ve olgun.Altı yaşındayken ailesi onu ve kardeşi Cho Hee'yi terk etti.Bu yüzden 18 yaşına kadar dedeleriyle kaldılar.Mi Cha ile sevgili. Jungkook ve Jimin ile kardeş gibiler.
Kim Cho Hee:
Namjoon'un kardeşi,güzel ve olgun birisi.Ilkokuldan bu yana Jungkook ve Jimin ile aynı sınıfta ve çok iyi arakadaşlar. Jungkook'tan hoşlanıyor.Jungkook'un da kendisinden hoşlandığından haberi yok.
Jeon Jungkook:
Yakışıklı ve yardımsever. Annesi tam bir sürtük olsada herkes tarafından sevilen saygın bir çocuk.Jimin ve ChoHee ile küçüklükten beri arkadaşlar.Namjoon'u abisi olarak görüyor.Cho Hee 'den hoşlanıyor ama Cho Hee'nin de kendisinden hoşlandığından haberi yok. Babasını hiç tanımadı.
Park Jimin:
Babası zengin bir mafya.Ancak kendisi babasından pek haz etmiyor.Annesi o küçükken öldü ve hala onun yasını tutuyor.MiCha 'nın gerçek yüzünü biliyor ve onu Namjoon 'dan ayırmaya çalışıyor.
Mi cha
Namjoon 'un sevgilisi ama onunla para için birlikte.Jimin 'e birkaç kez yakalandığı için ondan nefret ediyor.Amaçlarından biri de Cho Hee 'yi ortadan kaldırmak
Luna:
Jungkook'un annesi,tam bir sürtük.Gözü Jimin'in babasında.
Kim Jung Woo:
Zengin bir mafya. Namjoon ve Cho Hee'nin babası ,yıllar önce başka birine aşık olup karısını boşadı ve iki çouğunu terk etti.Cho Hee 'yi Whoodan ile evlendirmek istiyor. Bu yüzden çocuklarını bulmaya çalışıyor.Taş kalpli.
Whoodan:
Jung Woo'nun güvendiği ve herşeyini bilen tek kişi .Ancak kendisi Jung Woo ile para için yakın Jung Woo onu kızıyla evlendirmek istediğinde en başta istemedi ama para için kabul etti.
Ji Hyug:
Zengin bir mafya. Kötülük yapmak onu mutlu ediyor.Soyunu devam ettirebilmek için oğlu Jimin'e ihtiyacı var.Bu yüzden ona iyi davranıyor.Ama oğlunun onu sevmediğini biliyor ve bunu arkadaşlarına bağlıyor . Oğlunu arkadaşlarından soğutmak icin Jungkook 'un annesini istiyor.