Rozpoczęcie

4 3 1
                                    

Jeżeli przeczytałeś/aś opis powinieneś wiedzieć już dlaczego powstała ta itp Książka. Jeśli jednak jeszcze tego nie zrobiłeś to lepiej się z nim zapoznaj.

A więc, skoro już tu jesteś to może zacznijmy od podstaw. Każdy rozdział to będzie swego rodzaju ,,lekcja", proszę nie pytać kiedy będą się ukazywać rozdzialy bo sama tego nie wiem. Jeżeli już się zdecydowałeś na rozpoczęcie tego kursu, proszę żebyś założył sobie zeszyt, nie koniecznie musi on być nowy i śliczny, wystarczy że weźmiesz jakiś Stary zeszyt i wyrwiesz z niego kartki. Jest Ci on potrzebny do zapisywania swoich postępów. Nie przedłużając tego wstępu może zaczniemy. A chwilkę zadam tutaj zestaw pytań, jeżeli zachowanie z pytania będzie takie samo jak wasze w swoich zeszytach zapisujecie punkt. Później według danych zapisanych pod koniec, chciałabym żebyś zobaczył z jakim stopniem ch*jostwa jesteś powiązany.
Od razu odpowiadam że ten kurs jest w 100 % anonimowy. Więc proszę żeby odpowiedzi były szczere, bo inaczej może to źle skutkować.
A więc zeszyciki w ruch i piszemy:


1. Zdarza Ci się pisać ,,aha" często do znajomych?

2. Często zallisz się znajomym ze swoich problemów?

3. Czy zdarza Ci się nieświadomie obrażać innych lub wywoływać u nich smutek ?

4. Czy się narzucasz?

5. Zdarza ci się nie dzielić się jedzeniem? 😂

6. Czy twoje zachownie często irytuje inne osoby ?

7. Masz mało przyjaciół?

8. Zdarza ci się malpowac zachownia innych ?

9. Czy miales dużo kłótni z przyjaciółmi, chodzi aż do końca nie wiesz co robisz źle?

10. Czy starasz się za wszelką cenę konkurować z przyjaciółmi ? ( mieć od nich większe i lepsze rzeczy ? Dotyczy również like na insta XD)

11. Zhejtowales kiedyś jedną z przyjaciół?

12. Nie rozumiesz dlaczego inni Cię nie lubią?

13. Spędzasz większość czasu samotnie ?

14. Czy pomału tracisz przyjaciół?

15. Udajesz przy każdym zupełnie kogoś innego?

16. Kłamiesz często?

17. Udajesz ,,bogacza" ?

18. Podejrzewasz wszystkich o to, że Cię nie lubią?

19. Podejrzewasz innych o to, że ciągle  starają się tobie zaszkodzić?

20. Czy kopiujesz hobby/zainteresowania innych ?

21. Narzucasz swoje poglądy?

22. Uważasz że wiesz najlepiej od innych ?

23. Próbujesz pokazać swoim przyjaciołom zawsze jaki to jesteś biedny i jak ten świat jest dla ciebie okrutny ?

24. Oklamujesz przyjaciół tworząc multikonta i dając sobie like ? Albo robisz follow for follow ?

Okej mam nadzieję że już zaznaczyles punkty. Teraz przejdźmy do analizy.

0 pk- nie jesteś ch*jem, więc jeżeli nie masz przyjaciół to otaczają Cię jakieś dziwne osoby XD

1-3 pk- tak troszeczkę jesteś ch*jem, ale możemy to zmienić :3

4-6 pk- nie jesteś zbyt miłą osobą, ale łatwo możemy to zmienić

7-10 pk- z tobą jest już gorzej, źle się zachowujesz i ranisz osoby wokół, spokojnie postaramy się coś na to zaradzić.

11-15 pk- jesteś naprawdę nie sympatyczna osobą, przez twoje podejście nie potrafisz znajdować sobie przyjaciół, a nawet jeśli ich znajdziesz szybko ich od siebie odpychasz. Będziemy ciężko pracować.

16-20 pk-  I tutaj naprawdę nie dziwię się że nikt Cię nie lubi. Twoje zachowanie jest karygodne. Będziemy się długo starać i pracować nad Tobą :)

21-14 pk- ... wybacz ale naprawdę nie dziwię się czemu nikt Cię nie lubi. Będziemy ciężko pracować w pocie czoła żebyś przestał być ch*jem.



Okej już masz wynik :3 myślę że w kolejnym rozdziale zaczniemy się zmieniać :D

Jak nie być ch*jem i mieć przyjaciółOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz