Osiemnastka

11 0 0
                                    

Rankiem w dzień moich osiemnastych urodzin przywitali mnie dziadkowie którzy złożyli mi życzenia urodzinowe.
Po ubraniu się zszedłem po schodach na dół by pomóc babci w dekorowaniu parteru. Po upływie kilku godzin zaczęli się zjawić goście. Gdy uzbierali się wszyszczy przyjaciele, rodzina, znajomi. Wszyszczy goście nagle podchodzili do mnie i składali mi życzenia urodzinowe, po wszystkim wszyszczy goście śpiewali sto lat. Po tym wszyszczy zaczęli gadać, zauważyłem że Sofia opiera się o ściana więc ja postanowiłem podejść pogadać. Spytałem się czemu stoi sama, widziałem że jest smutna nic nie mówiła. Więc spytałem się czy by chciała pogadać, ona na to się uśmiechnęła i spojrzała na mnie, mówiąc że tak. Gadaliśmy parę minut, mieliśmy dużo do przegadania. Mijały minuty goście poszli do domów, a my z Sofią gadaliśmy do późna. Sofią się spytała czy może zostać na noc, ja trochę zdziwiony.. Ja bez namyślenia odpowiedziałem że jasne, choć wiedziałem że mieszka 3 domy dalej.
Ja spytałem się czy chce spać że mną? Ona się zaczerwieniła i uśmiechnęła, powoli wzdychając odpowiedziała tak. Wtedy moje serce zaczęło bić jak nawalone, niemal żemdlałem. Nagle ją objełem, ona po pewnej chwili też mnie objęła. Zakochałem się nie wiedziałem co powiedzieć. Powiedziałem babci że Sofia u mnie nocuje! Babcia uśmiechnięta powiedział że przygotuję drugą pościel. Spytałem się Sofii czy by obejrzała że mną Horror? Ona się uśmiechnęła i powiedziała czy się boję sam oglądać horrory?? Ja powiedziałem że tak!
Ona powiedziała że ona wybiera film!
Poszedłem do kuchni po jakieś przekąski, gdzie spotkałem dziadka który poklepał mnie po barku i powiedział.. Że chyba jej się podobam. Do naj brzydszych nie należę, jestem dość wysokim blodynem o mocnej posturze. Po wybraniu przekąsek na horror wybrałem się do salonu w którym będę oglądał horror z Sofią. Kiedy wchodziłem do salonu Sofia się spytała czy może być komedia romantyczna, ja znów zdziwiony odpowiedziałem że tak! Film był długi bo miał trwać trzy godziny. Rozłożyłem kanapę. Razem z Sofią usiedlismy wygodnie, Sofia położyła swoją głowę na moim barku. Film powoli mijał...

Alone Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz