ix

49 13 6
                                    

nu știu de ce , dar îți simt lipsa ..

mă doare , habar nu ai , că nu mai suport . simt din minut în minut că o să fac un atac de cord . tu nu știi că mintea mea e închisă , și n-am cheie . nici eu nu mă mai cunosc . nu mai am controlul de mult, și-o recunosc . nu mai sunt ce-am fost . e patru dimineața , iar eu stau în colțul camerei mele întunecate , în oriblul ospiciu , îți șoptesc numele în timp ce mă leagăn în față și în spate , lacrimile amare se scurg pe obrajii mei înroșiți , iar gustul sărat îmi frământă buzele uscate . mi-e sete de tine , blair . nu vreau să cred că eu și tu suntem la capăt de drum . încă sunt amnezic , dar asta nu mă poate opri să te iubesc . te iubesc , înțelegi ? nu , nu poți să înțelegi . niciodată nu ai făcut-o. nu mă ignora , întoarce-te la mine . am avut o ședință de recuperare a memoriei astăzi , cu medicul meu , nu-i mai știu numele . m-a întrebat dacă îmi amintesc ceva de tine , iar eu am dat negativ din cap . mi-a spus că așa e cel mai bine . iar eu mi-am strâns pumnii , e bine să te uit ? nu pot face asta . ești singura mea sursă pozitivă , blair . chiar dacă m-ai rănit așa de tare , nu cred că te mai pot ierta vreodată . pe cine păcălesc aici , cu siguranță te iert i-iubire . nu pot trăi fără tine . ești inima mea .

cu amnezie în trup,

amenzicul care-și știe numele , ash

----

vă mulțumesc așa mult , nu am cuvinte . e așa minunat să văd că vă place cartea mea . sunt fericită . azi am avut o zi plină , dar am intrat pe watt și am făzut mulțimea de voturi și alea alea . vă mulțumesc mult . vă iubesc .

sper să vă placă .

ray xx

scrisorile unui amnezic //terminată//Where stories live. Discover now