Eylül kızları görmeye gelmiştir ve kendi evine gidecektir. Cemal'de bu fırsatı kaçırmayarak Eylül'ü takip edecektir.
Eylül: Kızlar artık ben gideyim, Ali'de 2 saate evde olur. Gidip yemek yapayım.
Kader: Tamam Eylül yarın yine gelirsin.
Cemre: Görüşürüz Eylül.
Meral: Görüşürüz.
Eylül: Görüşürüz kızlar.
*Eylül evden çıkar.*
Cemal: Oh sonunda çıktı gidip şunu takip edeyim de ikinci görevimi de başarı ile tamamlayayım.
*Eylül 1 km yürüdükten sonra metroya biner. Cemal'de aynı metroya biner.*
*Eylül'ün telefonu çalar, arayan Ali'dir.*
*TELEFON KONUŞMASI*
Ali: Alo aşkım nerdesin?
Eylül: Metrodayım canım şimdi evin önüne geldim,metrodan iniyorum.
Ali: Tamam birtanem ben de 1 saat sonra mesaiden çıkıyorum yakında geleceğim.
Eylül: Tamam öptüm.
Ali: Ben de öptüm.
*Eylül telefonu kapatır ve evine girer*
Cemal: İkinci görev de başarıyla tamamlanmıştır. Şimdi bu adresi not almalıyım ki unutmamalıyım.
.................. cd/................... sk/No:43/İstanbul/Ümraniye
Cemal: Şimdi Songül'ün yanına gideyim bakalım ne yapıyor.
Cemal Songül'ün yanına gider.
Songül: Allah'ın belası herif. Eğer kardeşlerimin veya kızımın bir teline zarar verdiysen seni gebertirim.
Cemal: Bu ne hassasiyet. Sanki gerçek kardeşlerin. (kahkaha atar) Ne yaptım biliyor musun? O kardeşim dediğin kızların karşısındaki daireyi kiraladım. Eylül'ü takip ederek onun evinin adresini aldım. Ee yani akıllı adamız sonuçta kızları kaçırırken zorlanmayayım.
Songül: (ağlayarak) Ya sen bizden Kemal pisliğinin intikamını almak için mi geldin?
Cemal: Evet.
Songül: Ya Kemal pisliğin tekiydi. Allah'ın belası adam benim kardeşimi taciz etti.Bizi kaçırdı,gaz dolu bir odaya kapattı. Onun yüzünden ölümlerden döndük bunun için intikam mı alacaksın?
Cemal: Benim abim sizin yüzünüzden öldü. Mantıklı düşünelim eğer uslu dursaydınız abim size bunları yapmazdı değil mi?
Songül: Ayaklarımı çözer misin? Kaç gündür bağlı duruyor.
Cemal: Sus artık sus! Onu bunu geçte kızını özledin mi?
Songül: Evet çok özledim.
Cemal: O zaman müjdemi isterim. Kaçırmaya ilk kızından başlıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırgın Çiçekler Yeniden Doğuş
Novela JuvenilKırgın Çiçekler final olmamış gibi devam ediyoruz. Sıra dışı ve çarpıcı hikayelerle sizlerle olacağız.