TÄHTIKLAANIN TAHTO HAHMOLUETTELO

8 0 0
                                    

                      TULIKLAANI
                    Hahmoluettelo

Päällikkö: Meritähti - Tummanruskea raidallinen kolli, jolla on tummanvihreät silmät.

Varapäällikkö: tiikeriraita - ruskea raidallinen kolli, jolla on vaaleanvihreät silmät.

Parantaja: Ruokosulka - harmaa naaras, jolla on valkoinen kuono, ja siniset silmät. Sokea.

Soturit: (kollit sekä naaraat, joilla ei ole pentuja)

Jänisloikka: valkoinen kolli, jolla on tummansiniset silmät.
Kettusydän: oranssi raidallinen naaras, jolla on valkoinen hännänpää. Pajutassun mestari.
Hämysilmä: savunharmaa naaras, jolla toinensilmä sokea.
Punasulka: Punaruskea kolli, jolla on meripihkan väriset silmät. Mesitassun mestari.
Variskynsi: kokonaan musta kolli, lukuunottamatta syntymämerkkiään, joka on valkoinen läikkä takatassussa. Tummanruskeat silmät.
Kanervatuuli: vaaleankirjava naaras, jolla on liekinoranssit silmät. Ihatassun mestari.
Piikkilehto: kiloikonnakuvioinen naaras, jolla on ruskeat silmät. Tuulitassun mestari.
Kiviturkki: kivenharmaa turkki, lukuunottamatta selän peittävää valkoista läikkää. Tummanruskeat silmät omaava kolli. Saratassun mestari.
Nopsatuuli: vaaleahko naaras, jolla naaman peittävä tummanruskea läikkä. Siniset silmät. Meritähden kumppani.
Leopardijalka: leopardikuvioinen kolli, jolla meripihkanväriset silmät.
Siniturkki: siniharmaa naaras, jolla kirkkaansiniset silmät.
Kuulento: todella vaalean harmaa naaras, jolla on yötaivaan siniset silmät. Tuhkatassum mestari.
Kultakukka: kultaisenruskea naaras, jolla on keltaiset silmät.
Laikkuturkki: mustavalkea kolli, joka omaa vaaleanvihreät silmät.

Oppilaat: (yli kuudenkuun ikäiset ovat soturiharjoitteliat)

Mesitassu: vaalean oranssi naaras, jolla on keltaset silmät.
Ihatassu: vaalean keltainen kolli, jolla on vaalean keltaiset silmät.
Tuhkatassu: tuhkanharmaa naaras, jolla on siniharmaat silmät.
Tuulitassu: valkoinen kolli, jolla on vihertävät silmät.
Saratassu: todella vaalean ruskea naaras, jolla on siniset, vähän vihertävät silmät.
Pajutassu: lumivalkoinen naaras, jolla on siniharmaat silmät.

Kuningattaret: (naaraat, joilla on pentuja tai ovat tiinenä)

Keltatäplä: vaaleanharmaa hieman raidallinen naaras, jolla on meripihkanväriset silmät. Sadepennun (siniharmahtava naaras, jolla siniset silmät), ja myrskypennum (sinisilmäinen vaaleahkonruskea kolli) emo.
Hanhikorva: tummanruskea naaras, jolla on siniset silmät. Tiinenä.

Klaaninvanhimmat:
Ruosteturkki: ruosteenvärinen kolli, jolla on tummanvihreät silmät.
Kaniloikka: valkoinen, pentuja rakastava naaras, jolla on tuuhea häntä.
Aamukajo: vaaleankeltainen kolli, jolla on tummempia raitoja. Vihertävät silmät.

Tähtiklaanin tahtoWhere stories live. Discover now